Parti som parti, alla lovar och bryter allt precis lika mycket, man kan inte lita på någon politiker helt enkelt.
Problemet sitter inte i vilket parti som styr landet, utan i svensk politiks försök att spela en större roll i EU och omvärlden än vad vi igentligen har/är.
Jepp, men sossarna har gjort så JAG måste se till att alla som inte jobbar ska ha det bra. Man har det på tok för bra i sverige idag.
Jobbar man ska det uppskattas, jobbar man inte ska man inte ha pengar.
Är man sjukskriven är det en annan femma, för det är nåt man inte kan styra över själv.
Varför finns det så många bra CS-spelare i sverige? Jo just, dom har det så ***** bra när dom lever på sin stämpling eller sina ***** bidrag så dom kan sitta hemma dag efter dag och spela på sina ***** datorer. Fyfan.
Inget jobb, inga pengar.
Visst, det här kan jag diskutera i evigheter för det finns så många undantag och skit, men i det stora hela så tycker jag så.
Jag säger inte att dom blåa är perfekta, dom har mycket brister i sin politik också, men dom är då bättre än kommunist-sosse-miljöblocket.
Nu är vi grymt OT eftersom den här tråden handlar om bränslepriset och inte hur landet styrs.