* Inget märkestjafs!
Eller så är det bara Yamaha ägarna som vågar erkänna att man kört fast.
.Grillis: kan ochså bero på att andra märken måste man repa dygnet runt så man har inte råd med en digital kamera det tror jag det sitter i
Det håller jag med om. Folk gaaaasar och sitter tillsist ännu lite värre. På filmer om man kollar youtube så ser man folk som gasar utav bara den och samtidigt hoppar. Dååå *****r sitter man fast.En annan sak jag har tänkt på.. när jag är nära på att köra fast, inte fan ger jag mer gas då! På många av bilderna så ser det ut som att folk i desperat "sista försök" att få loss skotern, ha gett full gas..
Jag skulle nog inte tagit en bild vid såna tillfällen. Skulle varit så frustrerad.Ojoj vilken fast körning. Ungefär som när ja hämta hem föra skotern(ZR 900)ja fastna när ja skulle över en plog karm för de kom en bil, när ja gick av så hade ja snö över midjan.
Hade gympa skor,mjukis brallor å vinter jacka å mössa, inga vantar för ja skulle ju bara hem å den har ju handtagsvärmare.
Det var bara en 5-10min tur hem men när ja inte var hemma på 1½h så kom farsan me sin skoter å nog hitta han mig där ja stod å grävde i bara händer å snö upp till midjan.
Har tyvärr ingen bild då jag hade mobilen hemma.
Det håller jag med om. Folk gaaaasar och sitter tillsist ännu lite värre. På filmer om man kollar youtube så ser man folk som gasar utav bara den och samtidigt hoppar. Dååå *****r sitter man fast.
Jo de är klart, gjorde det hela tiden första tiden jag körde. Då jäävla gasa ja tills jorden kom fram. Men nu kommer tankarna före reflexerna i såna sammanhangÄr väl en sista reflex innan nådastöten att försöka komma upp trots att det bara blir värre.
Det kallas erfarenhet.Jo de är klart, gjorde det hela tiden första tiden jag körde. Då jäävla gasa ja tills jorden kom fram. Men nu kommer tankarna före reflexerna i såna sammanhang
Det håller jag med om. Folk gaaaasar och sitter tillsist ännu lite värre. På filmer om man kollar youtube så ser man folk som gasar utav bara den och samtidigt hoppar. Dååå *****r sitter man fast.