Bilder: Fastkörningar

VändhjuletFTW

Välkänd medlem
20 mar 2008
648
1
16
Malå
En kompis for iväg efter en kraftledning, kom till en liten,liten kulle. Trodde det va plant bakom, men ikke. Krondike med snö upp till armhålan!:rock:

Emppu

Välkänd medlem
10 feb 2009
474
0
16
Norrbotten, Övertorneå Kommun.
Körde fast en meter från vägen på väg till en kompis.

Gick till kompisen och bad honom komma och hjälpa till med spade, Grymt skönt att gräva i +15.5(i skuggan) grader C. Tog en halvtimme.

Last edited:
B

Biosteel

kan inte yamaha förarna tanka upp några bilder på sina fastkörningar under sommaren ;)?

Trices

Välkänd medlem
18 mar 2009
973
0
16
32
Plats

Satte mig lite med morsans skoter då jag "bara" skulle uppför backen i vintras :hahaha:

B

Biosteel

hur går det för yamaha förarna med sina fastkörningar under sommaren ;)?

xLas

Välkänd medlem
10 feb 2008
1.565
2
38
Kalix
Körde in skotrarna till sommarförvaringen i ladan, bland skotrarna så var det min farbrors Yamaha V-Max 500 som inte tog sig upp för den lilla "rampen" vi har så det var bara att börja slita :)

B

Biosteel

Körde in skotrarna till sommarförvaringen i ladan, bland skotrarna så var det min farbrors Yamaha V-Max 500 som inte tog sig upp för den lilla "rampen" vi har så det var bara att börja slita :)
du skulle ju ha tagit en bild så du kunde ha tankat upp =) :bootyshake:

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Jag har då kört fast mkt mer med F6an i vinter än vad jag gjorde med Vipern jag hade föra vintern. Dock har jag jävli** mycket vassare variator kalibrering på F6an, kört 110mil mer med F6an än vad jag gjorde med Vipern åsså har man ju chansat mer nu när man fått mer självförtrående och lite mer erfarenhet. ;)