Kvadda och kvadda det här var tredje gången men dom 2 förra har det krökt stagen fram så dom har man kall böjt och så vidare.Är inte detta andra gången du kvaddar?
//Christopher på MSN : )
Kvadda och kvadda det här var tredje gången men dom 2 förra har det krökt stagen fram så dom har man kall böjt och så vidare.Är inte detta andra gången du kvaddar?
//Christopher på MSN : )
Ser ut att va lämpligt med snö-------------
hej.. måst ba höra, ha hon syskon som heter Camilla och Therese?Ser ut att va lämpligt med snö
Ser att du bor i malå, har en komps som bodde där innan hon flyttade ner hit till Strömsund. Du kanske känner henne, Tina Forsberg heter hon.
Hon har 2 systrar och en bror. En av systrarna heter Camilla, den andra vet ja inte med Therese kan nog stämma. Kan de va så att du känner henne?hej.. måst ba höra, ha hon syskon som heter Camilla och Therese?
okej.. nemen tror he va i 9an eller någe som ja gick skola me Camilla, sen spela ja hockey me ThereseHon har 2 systrar och en bror. En av systrarna heter Camilla, den andra vet ja inte med Therese kan nog stämma. Kan de va så att du känner henne?
hahahaha! Vet inte hur jag ska uttrycka mig i text, får inte fram nå annat än ett "nä...men" Härlig bild!Tänkte visa en "fastkörning" från påskhelgen när vi var uppe i stugan med familjen.
Körde in skotrarna till sommarförvaringen i ladan, bland skotrarna så var det min farbrors Yamaha V-Max 500 som inte tog sig upp för den lilla "rampen" vi har så det var bara att börja slitahur går det för yamaha förarna med sina fastkörningar under sommaren ?
du skulle ju ha tagit en bild så du kunde ha tankat upp =) :bootyshake:Körde in skotrarna till sommarförvaringen i ladan, bland skotrarna så var det min farbrors Yamaha V-Max 500 som inte tog sig upp för den lilla "rampen" vi har så det var bara att börja slita
Jag har då kört fast mkt mer med F6an i vinter än vad jag gjorde med Vipern jag hade föra vintern. Dock har jag jävli** mycket vassare variator kalibrering på F6an, kört 110mil mer med F6an än vad jag gjorde med Vipern åsså har man ju chansat mer nu när man fått mer självförtrående och lite mer erfarenhet.hur går det för yamaha förarna med sina fastkörningar under sommaren ?