Bilder: Fastkörningar

Emme.G.H.

Välkänd medlem
10 nov 2009
2.056
0
36
HAHAHA! lyckades ni räkna ut vad det var för skoter? :p säkert arctic elr skidoo :becky:(skämt:eyebrows:)

tom_20

Välkänd medlem
17 aug 2007
336
0
16
Nyköping
Trodde aldrig man skulle kunan posta någon bild här men nu är det dags.
Nörjar bli bra med snö här nere i nyköping också för idag gick det knappt o ta sig fram med skotern :tsk: jag är trött nu :becky: Körde säkert fast 10 gånger på den lilla turen jag tog för jag vågade inte åka mer eftersom det inte går att ta sig fram i snö med en gammal et tydligen :tongue1:

Kom någon meter till sen blev det stopp igen :tape:

David Mach Z

Välkänd medlem
2 feb 2006
2.057
40
48
Burträsk / Storuman
Här kommer en bild på dagens fastkörning. Det ser inte så farligt ut alls men det är inte så lätt att komma loss när man är själv ute.

Så efter en stunds slit så tog jag fram spaden och grävde lös skotern och då kom den upp lätt.

grop

Välkänd medlem
Trodde aldrig man skulle kunan posta någon bild här men nu är det dags.
Nörjar bli bra med snö här nere i nyköping också för idag gick det knappt o ta sig fram med skotern :tsk: jag är trött nu :becky: Körde säkert fast 10 gånger på den lilla turen jag tog för jag vågade inte åka mer eftersom det inte går att ta sig fram i snö med en gammal et tydligen :tongue1:

Kom någon meter till sen blev det stopp igen :tape:

Jag har en sån där jag också och jag kan intyga att de inte tycker om snö de där skotrarna.

grop

Välkänd medlem
Var ute för att testa lite nya vägar idag. Kraftlinor brukar ju vara bra att köra efter. Men det finns ju även i naturen nivåskillnader.

Och en segerbild!
Bilden här gör inte sin rätt i att förklara hur brant backen är som vi har lyckats ta oss upp över. Men man kanske kan ana att det är brant då brytningen på bilden inte täcker hela branten.