Bilder: Fastkörningar

trogen

Välkänd medlem
17 dec 2008
400
0
16
42
Borlänge/Tjärnvallen
Nu måste du ju förklara dig, hur hände det? Hur var marken där? Hur kom du loss? Hur var känslan när skotern var uppe på rätt köl? :p
En blöt nytro väger nog mer än bly... vi rubbade inte skotern på 2 personer, dock hade vi inga rep eller spännband med oss(klantaigt). Som tur var fick jag tag på 3 snälla själar som kunde komma och hjälpa till och en av dem hade visch på skotern så det underlättade en hel del.
 

Stridsanka

Välkänd medlem
22 nov 2010
1.198
0
16
Ramvik
En blöt nytro väger nog mer än bly... vi rubbade inte skotern på 2 personer, dock hade vi inga rep eller spännband med oss(klantaigt). Som tur var fick jag tag på 3 snälla själar som kunde komma och hjälpa till och en av dem hade visch på skotern så det underlättade en hel del.
Tycker synd om dig, hade fan eldat upp skotern i det läget.. okej då, det hade jag inte, men nästan :).. Körde du bara vanligt där eller höll du på leka och satte? :)
 

Hans_J

Välkänd medlem
12 aug 2009
390
0
16
Nejfan, är ju en skidoo ;) Nä, har inte hunnit titta så mycket än, men verkar bara vara lyftbågen och pipan som är trasigt, och har originalpipa så det blir till att montera den sen så är ju nosbågen bara kosmetiskt. Vet dock inte om något mer pajjat, aldrig roligt med gashäng...