Bilder: Fastkörningar

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
36
mellansel
www.skoterlon.nu
Tänkte jag skulle ta mig till tresjö nån helg framöver för att prova fler linor att åka fast i. Körde kubbe->skorped idag via linan. Jävligt fint där med. Många fastkörningar, men jag tog mig lika långt som kompisarnas 2 PRO rmk utan att ta om, så nu börjar jag bli nöjd med mitt bojjsänke:)
 

sp4x

Välkänd medlem
22 feb 2006
1.074
0
36
Östersund
haft semester i 2v nu och bara kört skoter. inte en enda bild på körning har jag lyckats fått men väl nåra där jag sitter fast :)





 

Kidmaster

Aktiv medlem
29 dec 2009
54
0
1
Ett dike öppnade sig när tredje man skulle köra i samma spår, tidigare syntes inte diket överhuvudtaget...

Namnlöst6.jpg


Namnlöst5.jpg
 

Kidmaster

Aktiv medlem
29 dec 2009
54
0
1
Oj! Gick det bra för föraren? Drygt att få upp skotern?
Föraren klarade sig faktiskt ganska oskadd då han flög över styret. Endast ett lila blåmärke under hakan där hjälmens hakrem dragit åt. Tur att han hade hjälm på sig!

Vi var 5 killar som skottade ner snö i bäcken och grävde upp framvagnen i kanske 20 min. 2st som drog, 2 som puttade och en körde. Med lite planering så lyckades vi faktiskt att få upp den på första försökte.

Slutet gott allting gott men dessa diken kan vara lite förödande (när personen på skotern är lite äldre och inte kör på res över) Hehe
 

JANIJANI

Välkänd medlem
11 feb 2007
940
0
16
Vasa
Tog det ett dygn att gräva? Du har ju nysnö och frost på skotern på sista bilden:)
haha nej de e nog snö, dock putsade jag av snön typ vart 10de minut.. :D Snöstorm typ, så de va 5 cm snö på hela skotern vart 10minut, de drivade helt sjukt snabbt där.. :D tog en bild före ja började gräva och skotern var nästan borta då ja läggde bort kameran :D
 

JANIJANI

Välkänd medlem
11 feb 2007
940
0
16
Vasa
dude, äh de kom ju äntligen lite snö här så de va bara roligt att köra fast :D
 
Last edited:

Evilclown

Välkänd medlem
2 jan 2012
334
0
16
Offerdal, dalen där offren bor.
Det är när man kört fast man känner att man har kört riktigt ;) Ingen lyckad skoter tur utan en fin fastkörning :)
Synd att jag inte hade mobilen/kameran på mig när jag ställde skotern 90* i 2m puder i början av vintern. Tog nästan 2 timmar att gräva fram den...