Bilder: Fastkörningar

m0ngoloid

Välkänd medlem
13 aug 2010
5.346
2
38
Norsjö
Ser dock inte så brant ut med det var rätt så jävla brant , måste stå där bak på skotern för att kunna stå rakt och hålla mig kvar :)
 

ika

Välkänd medlem
1 jan 2012
1.238
2
38
Luleå
Hit valde min skoter att hoppa och halvt som halvt döda mitt knä. 2 veckor sen och svinigt ont än...
 

Emanuel

Välkänd medlem
30 sept 2012
936
3
16
Dalarna


Blev ett nosdyk för kompisen, skulle flyga över ett feldoserat dike som han med rätta valde att låta bli i sista sekund och girade höger och gled ner i diket istället, efter några slalomsvängar i diket slutade det med älglega.

Att tilllägga är att mattan har gungat upp sådär av smällen, han körde raklångt i diket när det nöp.
 
Last edited:

HenkeEdge

Välkänd medlem
18 jan 2006
1.754
0
36
Sandviken
Två av helgens fastkörningar i Ammarnäs

Ok att jag är ett polaris-freak men den där var rent estetiskt snygg fastkörning.

Är väl en sådan gång, om man nu kan hålla sig kvar på skotern bara skall fortsätta gasa och försöka bryta ned den åt sidan lite snyggt så där och åka ned igen ;)
Men då kanske man heter C. Burandt eller liknande.
 

larsson88

Välkänd medlem
23 feb 2012
354
0
16
Piteå
Ok att jag är ett polaris-freak men den där var rent estetiskt snygg fastkörning.

Är väl en sådan gång, om man nu kan hålla sig kvar på skotern bara skall fortsätta gasa och försöka bryta ned den åt sidan lite snyggt så där och åka ned igen ;)
Men då kanske man heter C. Burandt eller liknande.
En annan släpper styret i ren förskräckelse och hoppas att skotern inte ska landa på en :)