Ojdå! Hur tog ni upp den?Från Gördalen i lördas, Lynx re 800 på bilden. Var ett rent hällvete att få upp den
Hör av dig nästa gång du ska till borga? så kan jag också åka upp då, så kanske vi kan köra en sväng ihop o ta en after-skoter o snacka skit?
Borga 1,5 vecka sen
Hör av dig nästa gång du ska till borga? så kan jag också åka upp då, så kanske vi kan köra en sväng ihop o ta en after-skoter o snacka skit?
Haha! Det samtalet skulle jag vilja höra, märkes***eritråden IRL :bigsmile:Hör av dig nästa gång du ska till borga? så kan jag också åka upp då, så kanske vi kan köra en sväng ihop o ta en after-skoter o snacka skit?
Lär väl bli nå sånnt kanske, men så brukar de väl alltid bli när man sitter ett gäng kompisar o dricker öl efter en dags skoterkörning, och den enda kommer med värre ursäkter än den andraHaha! Det samtalet skulle jag vilja höra, märkes***eritråden IRL :bigsmile:
Va fan, ja säg ju nå bilder där du sitter med kissen förra året med? Åker du i snön du med alltså? Trodde du snackade förut om att du åkte på snön. =D
Borga 1,5 vecka sen
Var tvungen att bogsera en Yamaha.... Tog mig vatten (snö)över huvudetVa fan, ja säg ju nå bilder där du sitter med kissen förra året med? Åker du i snön du med alltså? Trodde du snackade förut om att du åkte på snön. =D