Snö någonstans än??

Stoft

Banned
13 nov 2006
2.596
0
36
Har väl i runda slängar kommit 5-10cm idag här i Torvalla (östersund) Dock så blåser det mycket....
 

Polaris_Glenne

Välkänd medlem
11 okt 2006
1.905
0
36
sundsvall
Har väll kommit kring 10cm (1dm) här idag, är väll sammanlagt kring 1,5dm nu där det är orört kanske och vräker fortfarande ner :)



kul att bruka bmw´n i pudret :rock:
 
D

Deleted member 6797

20cm snö där de inte har drivit, 7dm där de drivit

hos oss, har mätt
 
W

w3stman

Har väl i runda slängar kommit 5-10cm idag här i Torvalla (östersund) Dock så blåser det mycket....
vet du om någon vågat sig ut på lederna här i kring? Typ sportfältet och upp mot torvalla?
 

Stoft

Banned
13 nov 2006
2.596
0
36
Har kommit nån cm idag :)

vet du om någon vågat sig ut på lederna här i kring? Typ sportfältet och upp mot torvalla?
Dom har väl kört på sportfältet enligt rykten dock så har jag inte sett nån i Torvalla..
Btw så spelar vi hockey i samma lag ;)
 
W

w3stman

Har kommit nån cm idag :)


Dom har väl kört på sportfältet enligt rykten dock så har jag inte sett nån i Torvalla..
Btw så spelar vi hockey i samma lag ;)
aha, åfan hade ja ingen aning om att du va staffans son haha. Jaja, för tänkte ta mig en premiärtur snart å måste ju hålla koll på läget ;)
 

Jaosef

Välkänd medlem
12 dec 2007
244
0
16
18 cm i Arjeplog och kallt som bara den! Oftast kallare än minus 10 grader!
 

Stoft

Banned
13 nov 2006
2.596
0
36
aha, åfan hade ja ingen aning om att du va staffans son haha. Jaja, för tänkte ta mig en premiärtur snart å måste ju hålla koll på läget ;)
haha ok :p

Det är en som har kört mot Brunflo nu, han kom o körde när jag var i garaget :rock:
Spåren går nerifrån odensala så det är väl bara och testa.

Jag ska också försöka ta mig en tur imorgon om det inte regnar som dom varnar för men annars blir der nog efter helgen för det skulle ju komma typ 10cm då :beer:
 
Last edited:
W

w3stman

haha ok :p

Det är en som har kört mot Brunflo nu, han kom o körde när jag var i garaget :rock:
Spåren går nerifrån odensala så det är väl bara och testa.

Jag ska också försöka ta mig en tur imorgon om det inte regnar som dom varnar för men annars blir der nog efter helgen för det skulle ju komma typ 10cm då :beer:
okej, aa fan tänkte köra till arvid innan någon av matcherna kanske men får se hur det blir med den saken. Men snöar det lite mer och man har suget kanske man tar sig en tur till brunflo på söndagmorgonen då :eek:
 

Casy

Välkänd medlem
5 dec 2007
628
0
16
Mörsil/Krokom
Häng med till Valsjöbyn på lördag istället ;) Jag och en jobbarkompis ska upp över och ta våran premiärtur i 1 meter snö! Och idag Torsdag kommer det snöa hela dagen enligt smhi :D

EDIT: wihoo! I natt kom det nästan 1dm snö ;)
 
Last edited:

Stoft

Banned
13 nov 2006
2.596
0
36
okej, aa fan tänkte köra till arvid innan någon av matcherna kanske men får se hur det blir med den saken. Men snöar det lite mer och man har suget kanske man tar sig en tur till brunflo på söndagmorgonen då :eek:
Ok :) Det har ju snöat lite nu och det är ju plusgrader så det lär ju bli hårt imorgon för det skulle ju bli ner mot -10.... Ska komma 1dm på söndag så de blir nog nice ;)
 

Konstapel

Välkänd medlem
5 nov 2006
376
0
16
Umeå
Eller så far man bara dit snön finns... I STHLM! VAD hände med världen?

http://www.smhi.se/cmp/jsp/polopoly.jsp?d=5505&l=sv

Det ska tydligen vara mer snö än i kiruna o riksgränsen tillsammans typ...
Fick nästan en hjärtattack då jag såg det :(

75cm+.... SJUTTIOFEM CM SNÖ? det hade vi väl inte ens under hela förra ses?

Det är tom mer snö i visby än umeå!!!
 

130fi

Välkänd medlem
1 mar 2007
810
0
16
Drevdagen
Eller så far man bara dit snön finns... I STHLM! VAD hände med världen?

http://www.smhi.se/cmp/jsp/polopoly.jsp?d=5505&l=sv

Det ska tydligen vara mer snö än i kiruna o riksgränsen tillsammans typ...
Fick nästan en hjärtattack då jag såg det :(

75cm+.... SJUTTIOFEM CM SNÖ? det hade vi väl inte ens under hela förra ses?

Det är tom mer snö i visby än umeå!!!

Vänta en vecka eller två,så är världsordningen återställd.:beer:
 
W

w3stman

Ok :) Det har ju snöat lite nu och det är ju plusgrader så det lär ju bli hårt imorgon för det skulle ju bli ner mot -10.... Ska komma 1dm på söndag så de blir nog nice ;)
Jo de blir najs det. Var sjukt sugen på att ta en tur nu idag då jag kom hem från jobb och gym redan klockan 12. Men tanken var tom och likaså plånboken så får vänta ett tag till :laugh:
 

Stoft

Banned
13 nov 2006
2.596
0
36
Hehe ok, jag tog en tur jag ;) Borde inte vara några problem att köra till brunflo om man kör lungt...