vet du om någon vågat sig ut på lederna här i kring? Typ sportfältet och upp mot torvalla?Har väl i runda slängar kommit 5-10cm idag här i Torvalla (östersund) Dock så blåser det mycket....
Dom har väl kört på sportfältet enligt rykten dock så har jag inte sett nån i Torvalla..vet du om någon vågat sig ut på lederna här i kring? Typ sportfältet och upp mot torvalla?
aha, åfan hade ja ingen aning om att du va staffans son haha. Jaja, för tänkte ta mig en premiärtur snart å måste ju hålla koll på lägetHar kommit nån cm idag
Dom har väl kört på sportfältet enligt rykten dock så har jag inte sett nån i Torvalla..
Btw så spelar vi hockey i samma lag
haha okaha, åfan hade ja ingen aning om att du va staffans son haha. Jaja, för tänkte ta mig en premiärtur snart å måste ju hålla koll på läget
7 dm på ett ställe då, jag har en halvmil till Svensbyn och kör obehindrat på gården med framhjulsdriften till det kommer en 4 decimeters driva...20cm snö där de inte har drivit, 7dm där de drivit
hos oss, har mätt
okej, aa fan tänkte köra till arvid innan någon av matcherna kanske men får se hur det blir med den saken. Men snöar det lite mer och man har suget kanske man tar sig en tur till brunflo på söndagmorgonen dåhaha ok
Det är en som har kört mot Brunflo nu, han kom o körde när jag var i garaget :rock:
Spåren går nerifrån odensala så det är väl bara och testa.
Jag ska också försöka ta mig en tur imorgon om det inte regnar som dom varnar för men annars blir der nog efter helgen för det skulle ju komma typ 10cm då :beer:
Ok Det har ju snöat lite nu och det är ju plusgrader så det lär ju bli hårt imorgon för det skulle ju bli ner mot -10.... Ska komma 1dm på söndag så de blir nog niceokej, aa fan tänkte köra till arvid innan någon av matcherna kanske men får se hur det blir med den saken. Men snöar det lite mer och man har suget kanske man tar sig en tur till brunflo på söndagmorgonen då
Eller så far man bara dit snön finns... I STHLM! VAD hände med världen?
http://www.smhi.se/cmp/jsp/polopoly.jsp?d=5505&l=sv
Det ska tydligen vara mer snö än i kiruna o riksgränsen tillsammans typ...
Fick nästan en hjärtattack då jag såg det
75cm+.... SJUTTIOFEM CM SNÖ? det hade vi väl inte ens under hela förra ses?
Det är tom mer snö i visby än umeå!!!
Jo de blir najs det. Var sjukt sugen på att ta en tur nu idag då jag kom hem från jobb och gym redan klockan 12. Men tanken var tom och likaså plånboken så får vänta ett tag till :laugh:Ok Det har ju snöat lite nu och det är ju plusgrader så det lär ju bli hårt imorgon för det skulle ju bli ner mot -10.... Ska komma 1dm på söndag så de blir nog nice