okej, du har ingen bättre bild på hur dom ser ut?på insidan är det koner gjorda av alu(?) som sitter med en skruv, inte plastskräp som på många andra
doo åf bör kunna ta in, sitter orginal på x-rs som har lexanhuven.
Borde ju isolera ganska bra mot kylanTyckte jag kände igen mig!
Var där ifjol, stugan såg lika dan ut då
Ser ur som orginal på insidan, fast runda och inte fyrkantiga mot huven som dom i plast.okej, du har ingen bättre bild på hur dom ser ut?
Var det inte du som hade en meshhuv? Hur går det med en sån när man gör som du gjort på bilden? :hmmmm:Lite bilder från idag!
sista bilden
Jockää: Ser två Assulter på bilderna.. går båda lika lökigt?
Soppaförbrukning + allmänt rackel?
Lika fina bilder som alltidHär är lite bilder från dagenstur
Det var endast Renegaden som klarade sig från att inte köra fast
Vi hittade på en riktigt härlig rågång det var riktigt brant uppför och ännu brantare nerför
Vi körde rågången så långt som man ser den på bilden nedan.
Vi träffade även på några pulkagragare.
Här nedan är lite bilder från en annan tur i veckan när jag var ute och körde själv, det blev 11,5 mil i strålande sol
På en av Ryfjällets toppar.
Här såg man att några haft det roligt
Blev inte så bra men pilen visar var jag var enstund innan.
Bakom den där stenen framför skotern låg jag och solade ett par timmar, helt underbart
TackarLika fina bilder som alltid
Var med några polare till Ryfjället förra helgen men när vi skulle upp så visade det sig att hela sidan av fjället som vi kom mot var ungefär som en lutande ishockeyrink. Stenhård skare med blank is ovanpå. Var så halkigt att vi inte vågade köra upp. Hade det inte gått vägen hade ju hela gänget kanat nedför fjällsidan och in i buskaget med fjällbjörk.
Jo, precis där! Vi tänkte köra upp i ravinen men det nästan lika halt där med. Bara fläckvis man verkligen fick fäste så det fick vara. Vi var två stycken svagare fläktisar (en med passagerare) och en nyare Lynx Adventure sdi med passagerare+pulka med skid- och snowboardutrustning.Tackar
Angående isiga fjällsidan så tror jag att jag vet precis vart du menar precis brevid en ravin på norra sidan av fjället. Kommer man gammJärvsjön så är det ju där man brukar köra upp på fjället. Jag körde upp där förra helgen och i onsdags det var väldigt halt! Mattan spann förfullt och skotern stog nästan helt stilla men det gick iaf när man hittade lite ojämnheter som tur var. Det var verkligen isigt.
Jag lägger in lite fler bilder när jag ändå är här och skriver.
Första bilden är tagen på där fjället var så isigt lite längre fram.
Det är inte alltid det blir så här billigt när man ska tanka :evil: