Skoterbilder

renegadexx

Välkänd medlem
18 apr 2008
2.134
1
38
Östersund
Ja dä vore inte fel mä sådär mycke snö å bättre skoter! själv sitter man å ser sista snön smälta å har trasig skoter.:bawling:

ja de e nog bara 4 helger kvar här i jämtland! skulle ja tippa på iaf! men vi får vä glädja oss att de blir lika bra vinter nästa år! nu kommer sommarn med sol och öl! fester danser fylla skoter på vatten motorcykel utlandssemester.... blir nog bra de å men inget slår en vinter dag solen skiner minus 8, 1.5 meter snö och körning i stora raviner! då kan man slå ihop 2 sommrar lägg ihop de så e de inte ens i närheten av den vinterdagen!!!!
 
6

600xrs

hehe, min förkylning har släppt, skotern går, o det har snöat hela dagen :D
Jotack, har snöröjjt halva natten så min fjällsresa sket sig.
Idag blir det skogsbus men imorrn, då *****r svarar jag inte om chefen ringer! :)
 

xLas

Välkänd medlem
10 feb 2008
1.565
2
38
Kalix
Här i gränsen får vi då ingen snöö, vi har mest sool..:aetsch:

0 Grader ute nu och inte ett moln på himmelen, Ska just klä på mej och dra ut nu.. :D
Fuskit!
Knä-h*vete :(

Vet inte om jag har visat den här bilden ännu men isf gör jag det igen:



En av dom bästa dagarna iår :p
säkert 30cm nysnö, omkring minus 8, inte ett moln på himmelen.. Underbart :)
 
B

Biosteel

ja de e nog bara 4 helger kvar här i jämtland! skulle ja tippa på iaf! men vi får vä glädja oss att de blir lika bra vinter nästa år! nu kommer sommarn med sol och öl! fester danser fylla skoter på vatten motorcykel utlandssemester.... blir nog bra de å men inget slår en vinter dag solen skiner minus 8, 1.5 meter snö och körning i stora raviner! då kan man slå ihop 2 sommrar lägg ihop de så e de inte ens i närheten av den vinterdagen!!!!
regnar ju iaf bra hos mig i jämtland nu så de e nog stockholm om några dagar :bawling:
 

Pickadoll

Medlem
5 dec 2008
44
0
1
Norsjö
Jag och några polare var i Tärnafjäll i veckan. Här är några bilder då jag körde!

Vi hittade några sköna hängdrivor.


Var dock nästan lite för mkt skare så det var ganska tungt att bryta skotern. Kortet efter detta skar skidan ner och jag föll av stenhårt hehe


Här är en då vi hittade några hopp
 

r0tkiv

Välkänd medlem
25 okt 2007
1.210
0
36
stödE

kommit på hur jag inte ska slita ut skidorna :p
en gammal tramptraktor som gått som "downhill tarktor" för nån sommar sedan funkar även som skoter lyft när man måste köra där det är asfalt :p