Skoterbilder

Hellboy

Välkänd medlem
25 okt 2004
2.255
5
38
Ske-å
Sista turen, under dagen blev det så mjukt å dåligt bär :( Skulle bara dra upp bettan på bakrullen trodde jag och vips så försvann bakändan :hmmmm2: Så trååååkigt att säsongen är över nu :bawling:
 

Hellboy

Välkänd medlem
25 okt 2004
2.255
5
38
Ske-å
Om man kan köra fast sådär så är det ju alldeles för mycket snö kvar, bara o vänta tills det blir hårt innan man far o kör på rullen :)
Haha iof sant men dom lovar många plusgrader hela veckan nu så det kommer nog att töa rätt snabbt under veckan :( Men hoppas smhi har fel och att det kommer 50cm nysnö och 10-15 minusgrader ;)
 

hockeybruden

Välkänd medlem
6 jan 2009
260
0
16
Luleå
På väg ut på en skotertur :D



Lynx 550, Ski-doo Summit 800, Lynx Touring 600, Polaris RMK (Vertical Escape) 800, Lynx Touring 800, Ski-doo mxz 600, Lynx 5900
 

David Mach Z

Välkänd medlem
2 feb 2006
2.057
40
48
Burträsk / Storuman
Än så finns det gott om snö att köra på här i västerbottensfjällen :D
Idag efter jobbet så tog jag en tur på 7,9 mil. Nu har jag precis kört 500 mil denna vintern med nytron men jag kommer hinna några till :p

De mindre lederna är fortfarande väldigt bra här.




Synd att jag måste åka ner till sörlandet på fredag för att jobba:(
men snart är det ju vinter igen :)



har bara 14 mil kvar tills mätaren slår om till 1000 mil på skotern så det måste jag ju hinna med innan jag lämnar in den på service :)
 

David Mach Z

Välkänd medlem
2 feb 2006
2.057
40
48
Burträsk / Storuman
Här kommer ett par bilder från veckan i påsk.





Här har vi bunkrat upp lite bensin inför påskveckan, nytron med gamm pulkan fick agera "tankbil" jag fick med mig 260 liter på pulkan:p



vad jobbar du med då? hur hinner du? jag har bara kört runt 300:mad:
Jag har kört en del plogbil här uppe ivinter så då får man jobba när det snöar och när solen skiner så kan man fara ut med skotern istället:).
 
D

Deleted member 6797

Än så finns det gott om snö att köra på här i västerbottensfjällen :D
Idag efter jobbet så tog jag en tur på 7,9 mil. Nu har jag precis kört 500 mil denna vintern med nytron men jag kommer hinna några till :p

De mindre lederna är fortfarande väldigt bra här.




Synd att jag måste åka ner till sörlandet på fredag för att jobba:(
men snart är det ju vinter igen :)



har bara 14 mil kvar tills mätaren slår om till 1000 mil på skotern så det måste jag ju hinna med innan jag lämnar in den på service :)

***** LYCKOS!!!

sj så äre typ bara 20cm snö här i svensbyn strax väster om pite, hann bara 220mil i vinter också tack vare att ja knäckte den:(
 
D

Deleted member 9532

Brände mig på nacke och armarna häromdagen. Självklart nere i Estocolmo! Har slutat med tjocktröja helt dagtid. Knallar bara runt i T-Shirt :)