Skoterbilder

David Mach Z

Välkänd medlem
2 feb 2006
2.057
40
48
Burträsk / Storuman
Här kommer en bild från igår då jag o en kompis var och provkörde en Bearcat hos mellanströms motor


Och här ett par bilder från idag.
Provkörde en sväng med nya mattan Challenger Extreme :D
Blev en helt annan skoter:)

 

David Mach Z

Välkänd medlem
2 feb 2006
2.057
40
48
Burträsk / Storuman
Vad hade du får matta/mått innan och nu? :)
Jag hade orginal mattan på innan (heter den kanske cammoplast maverik? ) 388/38 57mm kammar och nu är det en med samma mått men Challenger Extreme (9985 tror jag den heter).
Orginal mattan hade jag kört 1110mil med så det var hög tid att byta, man borde gjort det från första milen inser jag nu
 

lynxerik

Aktiv medlem
4 feb 2010
58
0
1
31
Wallsta
Lite bilder från dagens körning. Mycke snö är de.
Kvalitén är skit då jag drog ner den för att slippa vänta så j*vulskt på denna otroligt sega sida... Finns fler i mitt album om någon är intresserad av att kika. :rolleyes:





Grym härlig puder!
 

Niclas2

Välkänd medlem
15 sept 2008
234
0
16
Ja detta var ju en av årets bästa bilder, enligt min mening. :clap2::thumb:
Finns på sidan 69 längst ned.

Det värmer med sånna komentarer tackar... speciellt när bilden är tagen med en samsung galaxy spica pga av att jag glömde stoppa i ett minneskort i digitalkameran :eek:.... Jag hade gärna fotat mer (lärt mig mer om fotografering) och tagit med sig systemkameran men jag gillar att köra skoter för mycket så kameran kommer inte fram lika mycket som man kanske skulle vilja..
 

olofmikael

Välkänd medlem
23 okt 2008
1.646
0
16
Strömsund
det undrar faktiskt jag också. såg en sån där reklam grej här hemma i ström när den väl komme upp och första tanken var: men, där e ju david mach z :eek: undra om han fått pengar för de där.
 

David Mach Z

Välkänd medlem
2 feb 2006
2.057
40
48
Burträsk / Storuman
Lite bilder från idag. En kompis som köpt en lynx 800 som han var ute med första "riktiga" turen.


Lite rolig bild det här föraren flög precis av (snömolnet) när jag skulle ta bilden.








Commander och nytro som fastnat lite på vägen