Skoterbilder

Bystedt

Välkänd medlem
13 dec 2009
142
0
6
Finland
Jo det är en Rush..börja se ut så efter en liten sne landning..tycker inte armen ska få vika sejj för ett hopp som var max 1.5m högt..konstigt..kanske ett fabriksfel?
 

David Mach Z

Välkänd medlem
2 feb 2006
2.057
40
48
Burträsk / Storuman
Halloj nu har jag lämnat västerbottensinland för att fira sportlov nere i sthlmslän. Nog visste jag att de var lite eljest här nere men att köra med en gammal lynx 320 på hustaket var nog ända bra galet:D
Bilden är från igår.
 

frostis440

Välkänd medlem
1 jan 2000
128
0
6
Ånge
HAhahaa.. Ne dom upphör aldrig att förvåna sthlmarna :rolleyes: är säkert många som har gått i bivack :cool: för att invänta sommaren.. hehe..
 

David Mach Z

Välkänd medlem
2 feb 2006
2.057
40
48
Burträsk / Storuman
Här kommer lite fler bilder från veckan som gått.

På väg ner till uppland för att testa skoterföret där.
Detta är vid MAX i sundsvall, jag hade en snäll kompis som kom och hämtade mig och skotern, han var ju ändå på rätt sida dalälven :) blev bara 120mil xtra.


omlastning och byte till större släp vid Årsunda bil o motor, de hade oxå gjort första servicen på 1200 Adventuren.


Lillasyster som testar Nytron lite.


Gammnytron poserar lite framför ett litet slott


Snö finns det gott om här nere :)


Kolla in skidorna! Bara att skruva loss styrstaget och rikta med yxan.


Här var det 78cm med snö i skogen:D så här borde alla vintrar vara här nere!


Polisen frågar vad som gäller ang skoterkörning!? De har verkligen dålig koll här nere :S


Hmm här ska väl ändå inte slidesen sticka ut?!


ut med boggin och laga till det lite.
 

David Mach Z

Välkänd medlem
2 feb 2006
2.057
40
48
Burträsk / Storuman
(man fick ju bara har 15 bilder så här kommer en till)

Den hade släppt i framkant och åkt med mattan runt en bit men inget var skadat så det var bara att sätta tillbaka den och sen så kunde jag ut och köra igen :) Men jag ser att min boggi börjar bli bra sliten det är inte mkt som är rakt på den :( men man kan nog inte vänta sig så mkt efter 1258mil
 

Emme.G.H.

Välkänd medlem
10 nov 2009
2.056
0
36
haha fina bilder:lol: jo större delen av stockholmarna har noll koll på skoterkörning m.m.

Lurade en 15 åring att jag vart attackerad av en isbjörn när jag var ute:stupid:. Dom jobbar tydligen inge om Norrland i skolorna där nere. :suspicious: