Skoterbilder

4

426H

Om jag inte ser helt fel så ät det Marsfjällen man ser i bakgrunden på andra bilden vilket innebär att du är och kör nånstans mellan Klimpfjäll och Saxnäs. Gott om snö?
Stämmer bra det. Är på väg från saxnäs till klimp på dom två sista bilderna. Finns gott om snö, till och med mjukt en bit upp på fjället på den sidan. På borgafjällsidan är det vindpackat. Nere bland björkarna och på myrarna i skogen är det runt en meter puder skulle jag tro.
Första bilden tror jag är nån stans mellan slipnikstugan och sutme.
 

Tengil

Välkänd medlem
23 mar 2005
824
48
28
Dvärsätt, Jämtland
Stämmer bra det. Är på väg från saxnäs till klimp på dom två sista bilderna. Finns gott om snö, till och med mjukt en bit upp på fjället på den sidan. På borgafjällsidan är det vindpackat. Nere bland björkarna och på myrarna i skogen är det runt en meter puder skulle jag tro.
Första bilden tror jag är nån stans mellan slipnikstugan och sutme.
Låter bra det! Ska upp till stugan över sportlovet nu så det bådar ju gott på snöfronten! Däremot är det väl tveksamt om vi får sån tur med vädret som du verkar ha haft. Å andra sidan så är det väl nästan bra att det är lite kasst väder så man slipper ligga ute o tokpressa i solen hela dagarna, nu kan man ju dumpa sambon och ungarna inkl. skoterpulka vid stugan och dra ut o pumpa puder istället ;)! Snygga bilder, alltid kul att se bilder över trakter man känner igen!
 

twister

Välkänd medlem
15 okt 2006
2.506
5
38
Östersund
Mekarnilsson !


Va ? har ni pudersnö hos dig nu ? Fuskigt !!! Här i jämtland regnar det och är flera + grader ! Snyft !
 

Beretta

Välkänd medlem
11 okt 2006
5.518
33
48
MXZ 550, fin bild.

Hur har du lyckats få den utanför Forumets ram till höger i bild?

Märkligt..?
 

Mxz550x

Aktiv medlem
7 nov 2006
66
0
6
LLA
MXZ 550, fin bild.

Hur har du lyckats få den utanför Forumets ram till höger i bild?

Märkligt..?
Hmm konstigt, så ser det inte ut på min 22" skärm. Men den är säkert för stor för "vanliga" skärmar, ska tänka på det nästa gång!