Skoterbilder

FreeriderRossi92

Välkänd medlem
24 maj 2010
410
0
16
32
Sandviken/Torsby
__Marcus

Riktigt snygga bilder! Du får hälsa fotografen det! :)
Är själv intresserad av foto, främst actionfoto.
Vad använde han för kamera/optik?



ejwbegysv

Riktigt härlig bild! :)
Önskar att man själv kunde vara ute och åka skoter nu, men får vänta till v. 9.
Då kommer man dessutom ha en Summit att åka på, istället för kortbandaren som jag har nu!
Ser mycket härligare ut att friåka :)

P.S
Riktigt roligt att se att du har motivationen kvar till att köra, särskilt efter alla turer med fotstegen.
Hoppas du får ett slut på det där snart, så man kan se fler härliga bilder här framöver! :)
 
E

ejwbegysv

P.S
Riktigt roligt att se att du har motivationen kvar till att köra, särskilt efter alla turer med fotstegen.
Hoppas du får ett slut på det där snart, så man kan se fler härliga bilder här framöver! :)
Jo på denna bild står jag på det "hela" (har bara sprickor) haha.... Tack!
 

__Marcus

Välkänd medlem
16 dec 2008
3.517
35
48
Borlänge
__Marcus

Riktigt snygga bilder! Du får hälsa fotografen det! :)
Är själv intresserad av foto, främst actionfoto.
Vad använde han för kamera/optik?
Jadu säg det, vet att han for och bytte objektiv hela tiden och sprang runt överallt, låg under trän osv..en gång höll jag på att landa på honom hehe.
Du får kolla igenom kommentarerna och det här, där står lite om vad han nu gjorde, men som sagt, bra blev det.
 

FreeriderRossi92

Välkänd medlem
24 maj 2010
410
0
16
32
Sandviken/Torsby
Jadu säg det, vet att han for och bytte objektiv hela tiden och sprang runt överallt, låg under trän osv..en gång höll jag på att landa på honom hehe.
Du får kolla igenom kommentarerna och det här, där står lite om vad han nu gjorde, men som sagt, bra blev det.
Okej, men faktiskt så kom jag nästan på vem det kunde vara, redan innan jag kollade på länken.
Tänkte inte på det då när jag kommentera tidigare, men sen kom jag på mig själv,
BT, Borlänge..
Då förstod jag vem det var, för har kollat på hans bdb förut :)
Han är en riktigt duktig fotograf!

Fler bilder vill vi ha! :)

Ska försöka fixa några själv när jag far upp till fjällen under v.9, så lägger jag ut här sen!
 

David Mach Z

Välkänd medlem
2 feb 2006
2.057
40
48
Burträsk / Storuman
Lite bilder från min arbetsdag, det blev 24,2 mil och det var -30C när jag for hemifrån och bara -20C när jag kom hem.


Mitt jobb för dagen var att köra ut lite förnödenheter till lite olika stugor.





Träffade även på ett gäng vid Tärnasjöstugorna som också trotsade kylan och jag fick även prova en Summit Freerider där :becky:


Ja när en dag på jobbet ser ut så här så skulle jag kunna tänka mig att jobba varje dag på året tror jag nästan :)
 

Splux

Välkänd medlem
22 maj 2010
122
0
6
Orsa

Bildtext: "Vi skulle bara byta trailingarmarna..."

Inte riktigt den ultimata skoterbilden, men det är ju inte alltid man får som man vill heller... :(