Skoterbilder

Emme.G.H.

Välkänd medlem
10 nov 2009
2.056
0
36
jepp gamm RMKn kom ivägen när du skulle klättra tror ja men han sa att han höll full broms fast han gled mot dig ändå hehe jag trodde det skulle smälla. Sen var vi en assault, switchback FST, renegade och en CF8.
okej jo han kom ivägen lite :p fan vad kul att man stöter på lite folk från forumet:p
 

David Mach Z

Välkänd medlem
2 feb 2006
2.057
40
48
Burträsk / Storuman
Lite bilder från dagens tur på 10.8 mil


Rembyte på en summit


Efter bytet av rem kunde man göra så här :)


En annan Summit




Ännu en dag på fjället går mot sitt slut.


Det blev en fin dag med mkt lek och även lite norrsken på vägen hem:)
 

lars

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.496
0
16
fy fan va härliga bilder. Det där dropstället var ju som hämtat ur en film från over there!
 

David Mach Z

Välkänd medlem
2 feb 2006
2.057
40
48
Burträsk / Storuman
Lite bilder från dagen.

Nytron fick dra pulka idag men jag klarade mig hyfsat även fast än det var lite svårare terräng ibland.


En summit 600sdi som reser lite.


En rågång som vi följde en bit, det är riktigt kul att följa lite olika rågångar.




Det har kommit en del puder ikväll så imorgon kan det nog bli fina bilder i solskenet.
 

David Mach Z

Välkänd medlem
2 feb 2006
2.057
40
48
Burträsk / Storuman
Så nu har man kommit hem efter en plogsväng har kommit ca 1-1,5 dm pudersnö :p så i morgon blir det nog lite fina bilder.

Några till bilder från dagen.


Kolla in xtraljusen på stor Ski-doon 55w Xenon :D


 

Polaris_Glenne

Välkänd medlem
11 okt 2006
1.905
0
36
sundsvall
Här är ett par bilder på Lynx:en från igår, idag vart det dock inga bilder :)











Sjukt trevligt väder nu så här på senvintern måste jag säga, hur jävla skönt som hellst :)
 

tom_20

Välkänd medlem
17 aug 2007
336
0
16
Nyköping
Blir så otroligt avis på er som har så mycket snö än :( Idag tog jag min sista tur till stugan där skotern får stå o vila till nästa vinter :(
2 bilder från sista åkturen

 

Lindhaga

Välkänd medlem
19 okt 2009
1.358
1
16
Blir så otroligt avis på er som har så mycket snö än :( Idag tog jag min sista tur till stugan där skotern får stå o vila till nästa vinter :(
2 bilder från sista åkturen
Det är juh bra grepp iallafall! Synd att barr inte kyler slidesen..Båtsäsong nästa då!
 

tom_20

Välkänd medlem
17 aug 2007
336
0
16
Nyköping
Ja det här är verkligen trist :( Men men dags o ta ut quaden snart, bara crossbanorna öppnar och endurohojen :D Men nu är man ju så sjuukt skotersugen bara för att man inte kan åka :(
Väntar på våren