Arctic Cat M8 Sno Pro LE -09

Fland

Välkänd medlem
4 sept 2008
504
1
16
Sveg
Trodde inte jag skulle tycka om den nya dynan, men det gjorde jag faktist! Den var häftig!

Du gör ju som du känner för själv, men känns de lika att sitta på tror jag valet borde vara klart! ;D

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
I sverige kan du mkt väl vara först med nya dynan men i USA är de många som har monterat dom under sommaren :)

Den nya dynan är riktigt snygg å ett mkt större förvaringsfack är ju aldrig att klaga på ;)

Fland

Välkänd medlem
4 sept 2008
504
1
16
Sveg
Skulle det inte gå att få ut lite mer pengar för den?? Bara en tanke, tyckte det kändes som för bra pris.. ;D

mrballz

Välkänd medlem
1 feb 2008
1.334
1
16
Kåge, skellefteå
Det är himla snyggt när man få se mycket av chassit på en moutain och du får en lite mer badboy och lite hardcore känsla av skotern med den nya dynan! men boss dynan får du mer en Clean look, tycker att båda passar lika bra! men vad ska man säga valet är ju endå ditt ;)

Kristo

Välkänd medlem
15 dec 2006
198
0
6
Järvsö
måsste säga att jag tycker oxå att bossdynan är mycket snyggare, den andra ser ut som nå hemmbyggd proxr kopia.
Men som sagt kör på den du själv gillar mest.

melmaq

Välkänd medlem
1 jan 2000
2.916
1
38
www.lynxtalk.se
4de gången jag skriver här nu men jag postar aldrig för jag ger upp sökandet. De jag har sökt efter är en bild jag såg i nån Arctic Blogg eller liknande från haydays där man såg en snyggt klibbad CFR med en snoprodyna, och de var fan jävligt snyggt. Asså den som sitter på SP och XC600.
Finns även på bild i nya garage24 katalogen i bakgrunden till smith brillornas reklam.
Jaga efter de där bilderna så kommer du/ni få se den snyggaste kombon.
bossdynan ser bättre ut av de 2alternativen just nu, som de andra säger så ser den nya Mdynan ut som en hemmagjord, fattar inte varför de inte tog snopordynan..

Fille.

Välkänd medlem
5 apr 2008
366
0
16
4de gången jag skriver här nu men jag postar aldrig för jag ger upp sökandet. De jag har sökt efter är en bild jag såg i nån Arctic Blogg eller liknande från haydays där man såg en snyggt klibbad CFR med en snoprodyna, och de var fan jävligt snyggt. Asså den som sitter på SP och XC600.
Finns även på bild i nya garage24 katalogen i bakgrunden till smith brillornas reklam.
Jaga efter de där bilderna så kommer du/ni få se den snyggaste kombon.
bossdynan ser bättre ut av de 2alternativen just nu, som de andra säger så ser den nya Mdynan ut som en hemmagjord, fattar inte varför de inte tog snopordynan..
Riktigt snyggt!

Finns på sidan 394-395.