Bilder på användarnas Yamahas

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
CaccezE: Nja har inte råd med det så den får vara original. Blir säkert nånting till sommaren, nu i vinter ska ja bara köra.

Emme.G.H.

Välkänd medlem
10 nov 2009
2.056
0
36
CaccezE: Nja har inte råd med det så den får vara original. Blir säkert nånting till sommaren, nu i vinter ska ja bara köra.
Känner nästa som att man har fel sorts skoter för denna vinter:push:

kort å smal phazer i 1.5M bottenlös pudersnö :eek: blir spännande när man är själv.

snurre

Välkänd medlem
3 jun 2008
774
0
16
Lycksele
Grattis till en rolig liten krabat! Hur tycker du den verkar jämfört mot kissen? Phazern har jag kört en del. Men inte förnedrat mig så att jag suttit onödigt många minuter på arcticen :heh:

Då har man gått och blivit Yamaha förare igen. Var ett tag sen sist.

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Har bara hunnit köra 7,5mil med den här så har inte riktigt vant mig än, men efter led så är nog Phazern vassare än F6an.

m1cr0n

Välkänd medlem
4 feb 2010
111
1
18
Bergsviken
Var och handlade en påsk-skoter. Mycket välhållen för sin ålder.
Mattan var orginal så ersattes illa kvickt och rutan snyggades till en aning. Mycket skoter för futtiga 11k :)

Wazabi

Välkänd medlem
29 mar 2008
326
0
16
Piteå
Efter en dags körning!

Mtxen står dock på rep nu med endast 63mil på mätaren.

Krokiga boggie skenor, lite bulor på fotstegen och en trasig kåpa under sekundär variatorn :frusty:

Emme.G.H.

Välkänd medlem
10 nov 2009
2.056
0
36
SÅ JÄVLA AVIS(inte biluthyrnings företaget:tsk:)! ja vill också ha en lång nytro:eviltongue:

vaen

Välkänd medlem
12 jan 2009
1.232
1
16
Dalarna
Tackar tackar!

Jo jag trivs riktigt bra med xtx:n så därför var valet lätt när jag skulle ha tag på en ny maskin.
Försäkringsbolaget(LF) har gjort så gott de har kunnat för att hjälpa mig, Dom har varit tillmötesgående. Jag är nöjd och kommer fortsätta vara kund hos dem.

När jag nu har möjligheten att jämföra 2009 och 2010års xtx. Så har jag upptäckt att i tunneln på 2010:an sitter det två stycken långa profiler lr typ stag. Som gör att det samlas upp en HEL del snö och is i tunneln. Detta inträffade aldrig på 2009:an. Någon som vet vad dessa "stag" har för funktion..?