Ja exakt! Men dom borde väl ha tagits bort iom att yamaha center monterat 44mm matta!? Eller är jag helt ute och cyklar?Är de fyrkants profilerna du menar så är de dubbskydd sitter på 09 std oxå.
Ja exakt! Men dom borde väl ha tagits bort iom att yamaha center monterat 44mm matta!? Eller är jag helt ute och cyklar?Är de fyrkants profilerna du menar så är de dubbskydd sitter på 09 std oxå.
Har dom riktat till aluminiumfolie yamman nu alltså riktigt fint!
Tyvärr så står den ju i garaget å for lite eftersäsongskärlek Men inte helt omöjligt att jag dyker upp om jag får den klar!Har dom riktat till aluminiumfolie yamman nu alltså riktigt fint!
Men varför ser ja dig inte på startlistan på hillcrossen i klinten för??
Det kommer så småning omLägg gärna upp fler bilder Nitroglycerine! =)
Låter intressant! Min hänger sig ibland på stegen måste ja erkänna... Sjunger den fint med Leovince burken förresten? =)Det kommer så småning om
Bara jag får ge den lite mer sommarkärlek ska den väl vara helt uppservad i juni, den har haft en hård vinter
Men den började gå nånting så jäkulst bra i snön direkt jag gjorde om fotstegen, inga fotsteg som den kunde hänga upp sig på!
Har prövat en hel del olika burkar på nytron, men det mesta ligger i rätt mappning och rätt flöde genom hela historien. Men jag måste säga leovince burken lät faktiskt vackrast, blev en slags sång men ändå det där högvarviga 4 taktsljudet i det. Inte som alla andra biltema kolfiberburkar som ENBART dånar och lever jävel såkallade "nack-skottsburkar"Låter intressant! Min hänger sig ibland på stegen måste ja erkänna... Sjunger den fint med Leovince burken förresten? =)
Har du kört med excell nått? tycker dom låter riktigt fint! =) är aningen dyra dock...Har prövat en hel del olika burkar på nytron, men det mesta ligger i rätt mappning och rätt flöde genom hela historien. Men jag måste säga leovince burken lät faktiskt vackrast, blev en slags sång men ändå det där högvarviga 4 taktsljudet i det. Inte som alla andra biltema kolfiberburkar som ENBART dånar och lever jävel såkallade "nack-skottsburkar"
Nej tyvärr inte excell pga deras system är så långa och tycker jag sticker ut för mycket. Tänkte pröva Lee Hindle's system som Iain åker på. Men blev lite problem med frakten osv. Tycker leo'n låter alldeles lämpligtHar du kört med excell nått? tycker dom låter riktigt fint! =) är aningen dyra dock...