Bilder på användarnas Yamahas

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
Min nyinköpta V Max. Skall fixa iordning den tilll hösten.

Attachments

Last edited:

Nitroglycerine

Välkänd medlem
20 sept 2008
190
0
6
Skellefteå
Har dom riktat till aluminiumfolie yamman nu alltså ;) riktigt fint!

Men varför ser ja dig inte på startlistan på hillcrossen i klinten för?? :D
Tyvärr så står den ju i garaget å for lite eftersäsongskärlek :) Men inte helt omöjligt att jag dyker upp om jag får den klar!

Ska du köra?=)

Nitroglycerine

Välkänd medlem
20 sept 2008
190
0
6
Skellefteå
Lägg gärna upp fler bilder Nitroglycerine! =)
Det kommer så småning om :)
Bara jag får ge den lite mer sommarkärlek ska den väl vara helt uppservad i juni, den har haft en hård vinter ;)

Men den började gå nånting så jäkulst bra i snön direkt jag gjorde om fotstegen, inga fotsteg som den kunde hänga upp sig på! :)

vaen

Välkänd medlem
12 jan 2009
1.232
1
16
Dalarna
Det kommer så småning om :)
Bara jag får ge den lite mer sommarkärlek ska den väl vara helt uppservad i juni, den har haft en hård vinter ;)

Men den började gå nånting så jäkulst bra i snön direkt jag gjorde om fotstegen, inga fotsteg som den kunde hänga upp sig på! :)
Låter intressant! Min hänger sig ibland på stegen måste ja erkänna... Sjunger den fint med Leovince burken förresten? =)

Nitroglycerine

Välkänd medlem
20 sept 2008
190
0
6
Skellefteå
Låter intressant! Min hänger sig ibland på stegen måste ja erkänna... Sjunger den fint med Leovince burken förresten? =)
Har prövat en hel del olika burkar på nytron, men det mesta ligger i rätt mappning och rätt flöde genom hela historien. Men jag måste säga leovince burken lät faktiskt vackrast, blev en slags sång men ändå det där högvarviga 4 taktsljudet i det. Inte som alla andra biltema kolfiberburkar som ENBART dånar och lever jävel såkallade "nack-skottsburkar" ;)

vaen

Välkänd medlem
12 jan 2009
1.232
1
16
Dalarna
Har prövat en hel del olika burkar på nytron, men det mesta ligger i rätt mappning och rätt flöde genom hela historien. Men jag måste säga leovince burken lät faktiskt vackrast, blev en slags sång men ändå det där högvarviga 4 taktsljudet i det. Inte som alla andra biltema kolfiberburkar som ENBART dånar och lever jävel såkallade "nack-skottsburkar" ;)
Har du kört med excell nått? tycker dom låter riktigt fint! =) är aningen dyra dock...

Nitroglycerine

Välkänd medlem
20 sept 2008
190
0
6
Skellefteå
Har du kört med excell nått? tycker dom låter riktigt fint! =) är aningen dyra dock...
Nej tyvärr inte excell pga deras system är så långa och tycker jag sticker ut för mycket. Tänkte pröva Lee Hindle's system som Iain åker på. Men blev lite problem med frakten osv. Tycker leo'n låter alldeles lämpligt :)