Bilder på användarnas Yamahas

Kyten

Välkänd medlem
3 jan 2006
730
0
16
Luleå
Har gått igenom denna tråd nu och är rättså besviken på er yamaha gubbar att inte fans en bild på någon Vmax 4. Den ända fräna Yamahan som funnits. 90-tals värstingar är grymma. Vmax 4 är kullt.

arctic_ante

Aktiv medlem
24 okt 2010
88
0
6
Kalix
Här är min Mountain Max 700-01 Förlängd till 144", bling bling boggiehjul, Heelclicker V-kit, reedspacers. Vita SLP Powder pro är beställda! :)

Last edited:

850-t5

Välkänd medlem
24 nov 2009
519
1
18
Umeå
Här är min Mountain Max 700-01 Förlängd till 144", bling bling boggiehjul, Heelclicker V-kit, reedspacers. Vita SLP Powder pro är beställda! :)

tja.
kul med fler MM-ägare :D
vill fråga dig hur skotern din blev som med V-kittet?
kan du berätta vad det är för saker du har köpt osv?

arctic_ante

Aktiv medlem
24 okt 2010
88
0
6
Kalix
tja.
kul med fler MM-ägare :D
vill fråga dig hur skotern din blev som med V-kittet?
kan du berätta vad det är för saker du har köpt osv?
Hej! Skotern såg ut såhär då jag köpte den. Det enda jag köpt till den nu är vita SLP PP och ett par vita RSI Handskydd.
Det som är gjort på den: Förlängd till 365 med förlängninsgplåtar från KN racing, boggiehjulen är också köpta hos KN.
Mattan är en 51mm Viper mountainmatta (ska byta den efter denna säsong, håller inget vidare + ska ha 44mm kammar då jag kör mycket led)
V-kittet är ju då ett Heelclicker set med ställbara vikter + röd primärfjäder. Vet ej hur den är viktad nu?? Den matar då på riktigt fint! växlar som en dröm upp och ner, grymt bra acc
Har haft en standard SXR 700-01 en gång i tiden och den var riktigt slö jämnför med MM:en.
Det sitter även reedspacers på denna, minns nu inte tjockleken? Men den blöddrar aldrig det minsta!
Är ett riktigt fint exemplar som jag nog kommer ha kvar i framtiden även om jag köper en ny maskin
Tycker MM 700:an är en underskattad hybrid som står sej bra mot nyare maskiner! :)