visst stog den där på Kalix maskiner?Köpte mig en ny nytro mtx -11 nu under skoterns dag helgen, riktigt nice mtx, hitils jävligt nöjd ! Tänkte dela med mig nån bild på den
Uploaded with ImageShack.us
Bytt ut org styret mot FLY freeride fatbar
Några bilder på yamma, bara invänta snön då!
hur är powder hound skidorna?Gått och blivit Yamaist jag med efter, dom 4 senaste årens 5 2-taktare och skurit totalt 6 ggr!
Endast fått på ett fatbar och ett par powderhounds hittils, men är otroligt nöjd med maskinen !
Har funderat på att prova dom jag med... PP trivs jag skitbra med utanför leden, dom styr ju verkligen dit man vill, men dom är ju jävligt spårkänsliga o tungstyrda... en grejj man får leva med antar jag, men de vore intressant att prova... har även funderingar på CA MTXMycket nöjd, går jävligt fint på led inte spårkänslig och jävligt bra flyt i dom !
Kört med powderhound på mina 5 senaste skotrar, har testat med både slp och c&a pro(2olika modeller dock inte på nytro) men hamnar alltid tillbaks på powderhound otroligt bra skida !
Visa bifogad bild 17723 En liten bild på mitt snart färdiga sommar /höst projekt...Monterat mcx 190 ,timbersled ,rsi dumpers m.m
Hade gärna bytt dyna med dig, men har ju en röd XTX så det blir ju fel färg..
Nyhämtad i allt stök.
Börjar genast pillra med allt "nödvändigt".
CA-Pro BX.
Nu väntar jag bara på Skinz ruta, bumper och xenonkit. Sen får det nog duga för i år.
Funderar även på att byta dyna till en från en XTX eller RTX, vet ni av någon som vill byta eller sälja så får ni gärna hojta till!
Är den oanvänd (?)Hade gärna bytt dyna med dig, men har ju en röd XTX så det blir ju fel färg..
vad är det för skillnad mellan mtx och xtx/rtx dynorna?Hade gärna bytt dyna med dig, men har ju en röd XTX så det blir ju fel färg..