Bilder på användarnas Yamahas

J

Jona$

[video=youtube;WMVoJg8UZos]http://www.youtube.com/watch?v=WMVoJg8UZos[/video]
Kommer dock bli annorlunda i år, flyttat boggien, ny framvagn, Launchcontroll, ca 200hk vid start och en del annat bara den kommer hem igen snart :)

PuderFTW

Välkänd medlem
6 apr 2012
464
0
16
Kalix

hajfen

Välkänd medlem
11 jan 2008
1.794
0
36
Strömsund
Gått och blivit Yamaist jag med efter, dom 4 senaste årens 5 2-taktare och skurit totalt 6 ggr!

Endast fått på ett fatbar och ett par powderhounds hittils, men är otroligt nöjd med maskinen !

Qroz

Välkänd medlem
20 apr 2008
1.262
2
16
33
Umeå
Gått och blivit Yamaist jag med efter, dom 4 senaste årens 5 2-taktare och skurit totalt 6 ggr!

Endast fått på ett fatbar och ett par powderhounds hittils, men är otroligt nöjd med maskinen !

hur är powder hound skidorna? :)

hajfen

Välkänd medlem
11 jan 2008
1.794
0
36
Strömsund
Mycket nöjd, går jävligt fint på led inte spårkänslig och jävligt bra flyt i dom !

Kört med powderhound på mina 5 senaste skotrar, har testat med både slp och c&a pro(2olika modeller dock inte på nytro) men hamnar alltid tillbaks på powderhound otroligt bra skida !

Qroz

Välkänd medlem
20 apr 2008
1.262
2
16
33
Umeå
Mycket nöjd, går jävligt fint på led inte spårkänslig och jävligt bra flyt i dom !

Kört med powderhound på mina 5 senaste skotrar, har testat med både slp och c&a pro(2olika modeller dock inte på nytro) men hamnar alltid tillbaks på powderhound otroligt bra skida !
Har funderat på att prova dom jag med... PP trivs jag skitbra med utanför leden, dom styr ju verkligen dit man vill, men dom är ju jävligt spårkänsliga o tungstyrda... en grejj man får leva med antar jag, men de vore intressant att prova... har även funderingar på CA MTX

Knacket

Välkänd medlem
22 jul 2012
744
0
16
Skellefteå

Nyhämtad i allt stök.

Börjar genast pillra med allt "nödvändigt".

CA-Pro BX.

Nu väntar jag bara på Skinz ruta, bumper och xenonkit. Sen får det nog duga för i år.
Funderar även på att byta dyna till en från en XTX eller RTX, vet ni av någon som vill byta eller sälja så får ni gärna hojta till!

UmeRogga

Välkänd medlem
28 mar 2008
260
0
16
Umeå/Boliden

Nyhämtad i allt stök.

Börjar genast pillra med allt "nödvändigt".

CA-Pro BX.

Nu väntar jag bara på Skinz ruta, bumper och xenonkit. Sen får det nog duga för i år.
Funderar även på att byta dyna till en från en XTX eller RTX, vet ni av någon som vill byta eller sälja så får ni gärna hojta till!
Hade gärna bytt dyna med dig, men har ju en röd XTX så det blir ju fel färg..