Jag har redan en 6" styrhöjare på, men bromsslangen är lite spänd tycker jag, så det hade vart bättre med en lite längre så att den inte går av men går det bra att sätta på förlängare på en bromsslang? jag menar, det blir ju ett ganska högt tryck i denhade ganska lång till min storm -95, men om du ska höjja styret så är det lika att bara köpa en förlängare, dock inte från nån internetsida utan från en hydraulfirma, ca 100 kr får du pröjsa
Okej, kan man fixa det lätt själv eller?Eller så ber du dom pressa en sån där längre stålombunden slang, blir lite snyggare samtidigt som det blir hållbarare!
okej tack för tipset=)jodå det går att sätta en förlängare, är ju samma kopplingar.
Det vettesjutton men kostar ca 240kr för dom att göra det, struntsummaOkej, kan man fixa det lätt själv eller?
Okej, det var inte så farligt billigare än att köpa ny slang iaf=)Det vettesjutton men kostar ca 240kr för dom att göra det, struntsumma
och då kan man ist lägga 140 kr på öl eller bensin, samma resultat ändå =) men alla har vi olika börsarDet vettesjutton men kostar ca 240kr för dom att göra det, struntsumma
Ja, det hade inte vart helt feloch då kan man ist lägga 140 kr på öl eller bensin, samma resultat ändå =) men alla har vi olika börsar
Jag har redan en 6" styrhöjare på, men bromsslangen är lite spänd tycker jag, så det hade vart bättre med en lite längre så att den inte går av men går det bra att sätta på förlängare på en bromsslang? jag menar, det blir ju ett ganska högt tryck i den
Ja, ska snacka med dem då det blir fint de=)Det blir inte speciellt högt tryck i slangen i och med att man trycker med handkraft.
En förlängare har säkert hydraulfirman för en billig peng.
Lika med ännu mer pengar över till öl:beer:
Vi kanske ska omvända ordet förlängare till adapter.Fixa en helt ny bromslang från hydral firma, kostar inte många kronor. Hålla på och tjafsa med förlängare , ytterligare en sak som kan strula.
Vad kostar det inte dig den dagen då bromsen pajar ?
Snåla på säkerhets detaljer, skit smart.
Tror jag pröjsade 350kr för min stålomspunna slang.
Nå blir det bra med tryck i den slangen...Det blir inte speciellt högt tryck i slangen i och med att man trycker med handkraft.
En förlängare har säkert hydraulfirman för en billig peng.
Lika med ännu mer pengar över till öl:beer:
Okej, jag får väl se hur jag gör då jag vill bara att den inte går av, jag vill att den ska hålla