Ursäktar att jag frågar men vad är det som är bredvid det digitala "instrumentet" (till vänster) på Rushe'en?
Vild gissning, ställer in lyset.. Höjden
Ursäktar att jag frågar men vad är det som är bredvid det digitala "instrumentet" (till vänster) på Rushe'en?
Ja behöver ni nån hjälp nästa år så är det bara att ni hör av er. Vet att det finns några här i Rossön som ska prova att köra på vatten så det kan ju kanske bli att det finns en flotte här att tillgå också.Det vart tyvärr inte så bra som ifjol, jag tror vi behöver köra det över 2 dagar med kvalen första dagen och finalerna andra dagen för att hålla uppe intresset hos åskådarna.
Bärgningarrna drar ut en del på tiden men det beror på att det är så pass djupt där vi kör och vi har bara en flotte, vi ska försöka få ihop material till en till flotte till nästa år, sen så vore det bra att ha 1 eller 2 vattenskotrar som plockar upp förarna men vi fick inte tag i nån vattenskoter iår.
Men vad jag hörde från förarna så gillade dom banan och hoppet så där hade vi nog lyckats ganska bra.
Hehe. Okej. Jo, jag låg å sov vid räcket uppe vid vägen ett tag ja oxå Du kanske såg mig? Hade en vit långärmad tröja på mig nästan hela tidenJa strosa runt nere blandskotrarna en stund, sen satte jag mig bakom starten o till slut somna jag borta vid räcket på andra sidan en stund.. :laugh:
***** otur han med Mtn 900an hade på slutet.. när ämparen slog runt så den låg på framsidan.. Å sen att den gjorde de samma igen vid starten..Trevlig helg i backe var det och som sagt lite synd att det tog sånn tid mellan heaten men vincent och grabbarna gjorde så gott dom kunde med bärgningarna Sen var det ett par skotrar som gav upp under tävlingens gång, frostys iq bluddrade mest, en annan polaris fick i sig vatten eller hur det var så nån kolv eller dylikt sa upp sig så den gick inte så bra efter de och tillsist när almostlakes mxz stod och körde motorn efter han tömt vatten osv så nöp den.
BILD
BILD
Den osänkbara reven.
BILD
BILD
En blöt ranger mountain precis upptagen.
BILD
Snabbservice i pausen mellan heaten.
BILD
BILD
Vrålade på bra
BILD
Okej. Nja, de va nog inte jag, ja log å sov på andra sidan bort mot OKJo, men spännbultarna hade ju böjt sig också så mattan vart tokslak. Ja det var ingen dum idé förutom när dom gatt flytta den så fort den dog på sjön
Haha nje tror inte de men såg däremot någon i vit tröja som somnat uppe i slänten mot handelsbanken
Fredrik Andersson eller Krister Bergsten - Ski-Doo MXZ 800X -01någon som vet vilka som va med från vilhelmina