A Bigblockstory; IQR 1200 & IQR 800

Skotertoken

Välkänd medlem
12 jan 2007
2.180
0
36
Arvidsjaur
Fy... vilka byggen ni gör! Ni får ju en själv att känna sig som en sopa, när man själv mest bara har "bolt on" saker.. :) Fortsätt så! ;)

Lynxfun

Välkänd medlem
2 feb 2009
2.926
2
36
Norrbotten
Nu är kolvarna i Malmö vilket är trevligt för då är dom snart hos mig :)
Vi är många som väntar på upplösningen av dessa fenomenala byggen, tystnaden ett par dar tolkar vi som att tiden åtgår till julförberedelser:becky: eller garagejobb, hursomhelst, låt det ta den tid det tar och slarva intebara för att tillfredsställa oss.

Snart kommer han
med
dvs leksaker för stora barn

Bamsegrill

Välkänd medlem
24 okt 2007
2.374
1
38
Östersund / Stora Blåsjön
Vi är många som väntar på upplösningen av dessa fenomenala byggen, tystnaden ett par dar tolkar vi som att tiden åtgår till julförberedelser:becky: eller garagejobb, hursomhelst, låt det ta den tid det tar och slarva intebara för att tillfredsställa oss.

Snart kommer han med dvs leksaker för stora barn
Haha snart verkar han ju faktiskt kunna komma med ett paket sådär lagomt till Jul :amuse:
Statusen på paketet är just nu "Östersund, Ankomst till distributionsterminal", därifrån brukar det ta ett dygn innan det finns på utlämningsstället. Men vi får se nu hur det är i juletider, det är ju dock helt klart nära :happy:
Men efter att det kommit kan jag garantera dig en uppdatering :party:

Så God Jul på er alla ni som läser tråden så hörs vi efteråt :beer:

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.166
1.001
113
Stora Blåsjön
Haha snart verkar han ju faktiskt kunna komma med ett paket sådär lagomt till Jul :amuse:
Statusen på paketet är just nu "Östersund, Ankomst till distributionsterminal", därifrån brukar det ta ett dygn innan det finns på utlämningsstället. Men vi får se nu hur det är i juletider, det är ju dock helt klart nära :happy:
Men efter att det kommit kan jag garantera dig en uppdatering :party:

Så God Jul på er alla ni som läser tråden så hörs vi efteråt :beer:

Jag jobbar på att hota och pressa posten så att jag ska kunna hämta ut paketet vid 3-4 tiden idag :)

Jaacob

Välkänd medlem
22 okt 2009
560
0
16
Luleå
Fan va fina byggen:beer:
Undrar hur 1200:an hade varit att köra om den var kort fortfarande:rolleyes:

Last edited:

Easy360s

Välkänd medlem
Fan va fina byggen:beer:
Undrar hur 1200:an hade varit att köra om den var kort fortfarande:rolleyes:
Mest troligt livsfarlig! Härligt att se att de finns dom som verkligen gör allt noga och riktigt istället för att bara tro att man gör de! Hur bra tråd som hällst! men det kommer ju bli hel dött här när båda maskinerna är klara!? :/ eller kan dom aldrig bli helt klara? ;P

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.166
1.001
113
Stora Blåsjön
Har monterat kolvarna och mätt durationer (205 utblås & 135 insug) och klämspalt ser bra ut :)
Även monterat ihop kedjehuset nu också.

bcool

Välkänd medlem
20 mar 2008
5.277
5
38
Luleå
Har monterat kolvarna och mätt durationer (205 utblås & 135 insug) och klämspalt ser bra ut :)
Även monterat ihop kedjehuset nu också.
Så du menar att det kanske är julafton imorgon, då? :becky:

Du måste lova att ni filmar uppstarten...

Mange_P

Välkänd medlem
26 dec 2008
400
2
16
Luleå
Har suttit och läst igenom hela tråden ikväll. Finns inte ord för hur skickliga ni är på att bygga, göra ritningar och uträkningar (Dyno och Boost också)!!

Försöker lära bamsegrill att man ska undvika polaris grejer om man vill att det ska funka :beer:
HAHAHA

Undie

Välkänd medlem
16 dec 2005
3.280
125
63
50
Orsa
jaja seså julen är över nu.. nu vill vi ha lite ögongodis =P även örongodis =)