Vi är många som väntar på upplösningen av dessa fenomenala byggen, tystnaden ett par dar tolkar vi som att tiden åtgår till julförberedelser:becky: eller garagejobb, hursomhelst, låt det ta den tid det tar och slarva intebara för att tillfredsställa oss.Nu är kolvarna i Malmö vilket är trevligt för då är dom snart hos mig
Haha snart verkar han ju faktiskt kunna komma med ett paket sådär lagomt till Jul :amuse:Vi är många som väntar på upplösningen av dessa fenomenala byggen, tystnaden ett par dar tolkar vi som att tiden åtgår till julförberedelser:becky: eller garagejobb, hursomhelst, låt det ta den tid det tar och slarva intebara för att tillfredsställa oss.
Snart kommer han med dvs leksaker för stora barn
Jag jobbar på att hota och pressa posten så att jag ska kunna hämta ut paketet vid 3-4 tiden idagHaha snart verkar han ju faktiskt kunna komma med ett paket sådär lagomt till Jul :amuse:
Statusen på paketet är just nu "Östersund, Ankomst till distributionsterminal", därifrån brukar det ta ett dygn innan det finns på utlämningsstället. Men vi får se nu hur det är i juletider, det är ju dock helt klart nära :happy:
Men efter att det kommit kan jag garantera dig en uppdatering arty:
Så God Jul på er alla ni som läser tråden så hörs vi efteråt :beer:
Do It! :wof:Jag jobbar på att hota och pressa posten så att jag ska kunna hämta ut paketet vid 3-4 tiden idag
Mest troligt livsfarlig! Härligt att se att de finns dom som verkligen gör allt noga och riktigt istället för att bara tro att man gör de! Hur bra tråd som hällst! men det kommer ju bli hel dött här när båda maskinerna är klara!? :/ eller kan dom aldrig bli helt klara? ;PFan va fina byggen:beer:
Undrar hur 1200:an hade varit att köra om den var kort fortfarande
skynda:afraid:Det funkade! Nu har jag kolvarna och det som saknades Blir väll lite skruvning nu då...
Så du menar att det kanske är julafton imorgon, då? :becky:Har monterat kolvarna och mätt durationer (205 utblås & 135 insug) och klämspalt ser bra ut
Även monterat ihop kedjehuset nu också.
HAHAHAFörsöker lära bamsegrill att man ska undvika polaris grejer om man vill att det ska funka :beer:
Jadå det kommer... släkten har åkt och nu kan man börja skruva igenjaja seså julen är över nu.. nu vill vi ha lite ögongodis =P även örongodis =)