Men vad var det för pump du körde med? Var inte det liknande som mina Silberkit har? För där fungerar det bra, vad hade du för flöde på den pumpen? För en kullagrad turbo behöver ju knapt något tryck, däremot är flödet viktigt.Ang raset så tror jag det beror på för lite olja till turbon, känns som det inte kan vara så mycket annat. Blir nog att skaffa en mekanisk driven pump istället, så man får för mycket tryck och får reglera ner det istället.
Jag ska kolla upp vad man kan göra med turbon på måndag. Man kan ju köpa mittendelen löst ska även finnas som utbytesdel också men vet inte om detta gällde i Sverige
Många bäckar små Han vill ju renovera den så kommer det bara in tillräckligt så kommer turbon vakna igen Han är påväg mot Blåsjön nu men kollar ju upp renovering på måndag om allt flyter påHoppas att slantarna räcker till en bra rabatt på renoveringen iaf!
Jag tycker inte att du ska känna dig tvungen att fortsätta med turbobygget på stört bara för att vi har skickat in en slant, iaf jag har full förståelse för att du vill ut och köra lite efter dessa ofantligt många timmarna du har lagt i garaget
Huvudsaken är att du inte tappar gnistan och känner läget som hopplöst!
Keep up the good work!
Hälsningar
//Eli
var just tänkt att klaga på 360 formatet ..Kan nog hända att det kommer upp ett i HD lite senare...