Prenumeranter?

Är du prenumerant på tidningen Snowmobile?

• Ja, självklart!

Röster: 44 38,6%
  • Nej, av någon anledning är det inte så.

Röster: 70 61,4%

• Totalt antal som röstat
    114
  • Poll closed .

Henkan81

Välkänd medlem
27 dec 2007
328
1
18
Sandviken
Vi tittar inte på andra, tro mig på den punkten...
Att snegla mot en konkurrent som har en bra idé behöver inte alltid vara av ondo. Man ska självfallet inte kopiera idé rätt av, utan man ska utveckla förbättra och gör den till sin egen.
Man ska inte uppfinna hjulet två gånger som de heter.

_polaris

Medlem
11 jan 2010
36
0
1
beg. tester osv skulle ju inte vara så dumt iaf. passar ju bra för dom som är runt 16 och ska köpa skoter!

Snotrik

Välkänd medlem
4 feb 2008
200
0
16
33
Byske
jepp, Köpt lösnummer till och från i 1,5 år nu... :worried:

Men i dag slog jag till. Papper och nät tidning. Vill ju inte missa något :hello:

Lynxfun

Välkänd medlem
2 feb 2009
2.926
2
36
Norrbotten
Slog till med en nätpren+sommarnummer idag också, trodde att det proccessats till ikväll men ack icke vart det läsning av långtidsbloggen.

Nåväl, det löser sig säkert, förhoppningsvis har prenumerationsavdelningen den enda giltiga ursäkten "Vi flexade ut för att köra skoter":)

C-West

Välkänd medlem
5 aug 2007
1.208
1
38
33
Örnsköldsvik
Slog till med en nätpren+sommarnummer idag också, trodde att det proccessats till ikväll men ack icke vart det läsning av långtidsbloggen.

Nåväl, det löser sig säkert, förhoppningsvis har prenumerationsavdelningen den enda giltiga ursäkten "Vi flexade ut för att köra skoter":)
Tog ungefär 3 dar för mig att få användarnamn och lösenord:)

E

ejwbegysv

Såg att din order hade gått igenom, tyvärr så är det herr chefredaktör Patrik som ordnar detta med prenumerationer.. Jag ska ligga på honom...

Patrik och Dick har nog fultl upp i Åkersjön idag med Skoternsjulafton.

4

426H

För mig tog det tre veckor innan nätprenumerationen aktiverades. Men det var förra året, förhoppningsvis går det snabbare nu.

Lynxfun

Välkänd medlem
2 feb 2009
2.926
2
36
Norrbotten
Såg att din order hade gått igenom, tyvärr så är det herr chefredaktör Patrik som ordnar detta med prenumerationer.. Jag ska ligga på honom...

Patrik och Dick har nog fultl upp i Åkersjön idag med Skoternsjulafton.
DÅ var det som jag sa, giltigt förfall, egen död eller prioriterad snöskoteråkning:).
Får lusläsa Snow Tech så länge:becky: då den faktiskt är J....gt bra;)

E

ejwbegysv

DÅ var det som jag sa, giltigt förfall, egen död eller prioriterad snöskoteråkning:).
Får lusläsa Snow Tech så länge:becky: då den faktiskt är J....gt bra;)
Konto fixat!!

Du bör ha inlogg i din mailbox.

San_Andreas

Välkänd medlem
22 jan 2010
348
1
16
Skell-Hell
Jag som har igång webläsaren hemma 24/7 och är inloggad.. samtidigt som jag är inloggad när jag är på jobbet.. Går det genom gallringen eller räknas det som "delad" användare??

Kan iof erkänna att jag använt mig ev en kompis konto i ca en månad under tiden jag väntade på att jag skulle få mitt aktiveringsmail till detta konto. Är inte så roligt att ha ett konto man inte kan använda en endaste funktion på förutom läsningen.

Funkar dock klanderfritt nu.. Keep up the good work.

/blivande prenumerant

Systemet känner av om din inloggning används samtidigt på flera IP-adresser..

Om nu en spärr skulle slå in så fixar vi självklart detta.. händer väldigt sällan dock på konton som används av en person.

r0tkiv

Välkänd medlem
25 okt 2007
1.210
0
36
stödE
nej det gör jag inte.
varför?
prenumererar på snowrider å tycker det är en bättre tidning.

warniee

Välkänd medlem
17 nov 2008
248
0
16
Wenjad
Nu har jag vart prenumerant på tidningen sedan den 11 dec men jag har fan inte fått nån tidning än!!!! vad e de för fel??

E

ejwbegysv

Vid Prenumerations problem maila pren{snabbella}snowmobile.se
Vid Internet Prenumerations problem maila patrik{snabbella}snowmobile.se

Last edited:

cobrajet

Välkänd medlem
Jag har varit prenumerant sedan 11:e Januari, jag har inte heller fått någon tidning. Jag har ringt ett flertal ggr och pratat med olika tjejer(bla Hanna) på tidningen, dom säger att tidningen är skickad till mig 3ggr men ingen har kommit fram till mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
All annan post kommer fram inklusive andra tidskrifter, hoppas detta löser sig kvickt nu för man börjar ledsna. Om ????? Tidningen dyker upp så ska jag givetvis skriva och berätta samma dag.