Prenumeranter?

Är du prenumerant på tidningen Snowmobile?

• Ja, självklart!

Röster: 44 38,6%
  • Nej, av någon anledning är det inte så.

Röster: 70 61,4%

• Totalt antal som röstat
    114
  • Poll closed .
E

ejwbegysv

Jag har varit prenumerant sedan 11:e Januari, jag har inte heller fått någon tidning. Jag har ringt ett flertal ggr och pratat med olika tjejer(bla Hanna) på tidningen, dom säger att tidningen är skickad till mig 3ggr men ingen har kommit fram till mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
All annan post kommer fram inklusive andra tidskrifter, hoppas detta löser sig kvickt nu för man börjar ledsna. Om ????? Tidningen dyker upp så ska jag givetvis skriva och berätta samma dag.
Dina postgubbar måste gilla SM :)

Trist som fan... Maila Patrik (adress står ovan)...

Nordland1

PRO sledder
14 jan 2008
504
2
0
Tjejerna du talat med jobbar inte på tidningen, utan på ett företag som heter Pressdata.

Skicka mig dina uppgifter så skall jag se till att detta fungerar. Skicka också med datum och betalningssätt.

PM fungerar.

Nordland1

PRO sledder
14 jan 2008
504
2
0
Enligt den senaste TS mätningen så har vi för första gången på 7 år brutit den fallande trenden, och ökat med 300 läsare i snitt per månad. Tack alla ni som prenumererar!

zalsson

Välkänd medlem
9 mar 2006
1.400
1
38
Gällivare
Hur lång tid tar den innan man får tidningen?
Fick bekräftelse 10okt att jag nu var Prenumerant, kanske för ivrig? först nästa nr som jag får?

Lynxfun

Välkänd medlem
2 feb 2009
2.926
2
36
Norrbotten
Har jag uppfattat det rätt att enda prenumerationsmöjligheten fortsättningsvis är både papper och web á 349:-

Kört på webprenumeration snart ett år och tycker det är förnämligt, önskar faktiskt att fler tidningar man prenumererar på skulle ha den möjligheten , pappersflödet i hushållet minskar faktiskt avsevärt på detta sätt kombinerat med "ej reklam tack" på brevlådan och e-faktura på allt som går, i slutändan kan ju brevbäraren slippa jobba :nod:

Ok, jag förstår att affärsmässiga orsaker säkert ligger bakom både för annonsförsäljning och kanske räkning av antal nummer ut mot kund, webpren kanske inte ens räknas med i antal utgivna tidningar och allt vad det innebär men personligen skulle jag kunna tänka mig att betala ovan angiven kostnad men vilja ha möjligheten att välja bort papperstidningen.