Snowmobileträff! Åkersjön v3 missa inte!

Är du intresserad av att deltaga?

• Ja

Röster: 156 80,4%
  • Nej

Röster: 38 19,6%

• Totalt antal som röstat
    194
Status
Stängd för vidare inlägg.
D

Deleted member 6797

Sv: Snowmobileträff!

hoppas ni kör detta nästa år, för då kommer jag

Bergmann

Välkänd medlem
18 aug 2008
566
0
16
Ånge, Sweden

Är riktigt sugen på att åka dit! Men ingen av mina kompisar prenumerar eller verkar specielt sugen så. vet inte om man är så sugen på att åka upp själv heller! hua!

robinnordin

Aktiv medlem
9 feb 2008
58
0
1
örnsköldsvik

Jag och en polare är nu anmälda, men jag kom att tänka på det här med avbokning, lite svårt att veta nu om man tex skulle bli sjuk dagen innan eller så...

vidamic

Välkänd medlem
5 sept 2004
1.098
0
16

Lite update.
Låter som att vi blir ett blandat gäng "killar och tjejer" vilket blir jäkligt kul! :beer:

bcool

Välkänd medlem
20 mar 2008
5.277
5
38
Luleå

Står säkert i nåt inlägg långt tillbaka, men det var V3 som gällde, dvs 22-24 Januari?

Nordland: Kan du uppdaterar ditt första inlägg med de datum/tider som gäller samt hur man bokar?
Hittat nån att samåka med ännu?

JohanL_EFI

Välkänd medlem
13 feb 2009
922
0
16
Örnsköldsvik

Lite update.
Låter som att vi blir ett blandat gäng "killar och tjejer" vilket blir jäkligt kul! :beer:
Självklart lika bra att bestämma att det blir jäkligt kul och kanon åkning. ;)

Vad svårt det verkar att bestämma sig... Bara att boka innan det är för sent.
Priset är inte mycket att säga om det är en hel helg med guide och aktiviteter. Vad nu Snowmobile filurerna hittar på.... Kolla vad dom tar på ett vanligt trist hotel.

Jag skulle inte tveka att åka senare om det var problem med semester på fredag. Åk på kväll/natt ni missar lite skitsnack, bira o dyligt men är på plats till på lördag. Om jag förstått Nordland rätt.

Nordland skrev:
Fredag är det som gäller, normalt kl15, men vi hajjar att det inte är möjligt för alla. Så vi tar ett par bira i baren o väntar in resten. :hello:

Bergmann

Välkänd medlem
18 aug 2008
566
0
16
Ånge, Sweden

Tycker att det skulle vara jätte roligt om ni fixa några som kunde filma träffen. Åkning och interljuva lite folk, gå igenom några spännande skotrar och göra en dvd av det. som man får köpa till i sista nummret innan sommaren så man har något att se framm emot till nästa träff!

bcool

Välkänd medlem
20 mar 2008
5.277
5
38
Luleå

Nix, brorsan min tvekar, så gör även en annan polare.

Får se när de bestämmer sig och om det blir positivt svar så gäller det att det finns platser kvar.
Om det skiter sig för dig så har jag ganska stort släp... Bokar inte heller förrän jag har nån samåkare.

arjeplogarn

Välkänd medlem
11 mar 2008
3.792
3
38
Residenset

För er som nu bor långt uppe i landet så föreslår jag att ni flyger ner. Jag har för mig att det ska gå en direktlinje mellan KRN-ÖSD. Och sen skickar ni skotrarna med en bil ner. Om ni väljer rätt bil så kan ni skicka iväg 4-5 skotrar i stöten och om ni sen splittar bränslet så slutar det bara på några hundringar+ några hundra för flygbiljetten.

Bara ett förslag förstås.

Lindhaga

Välkänd medlem
19 okt 2009
1.358
1
16

Denna intressanta tråd har jag helt missat!! Någon som vet hur många platser som finns kvar?

Skulle va jäkligt kul att komma upp och köra (fast) lite!!:ciao:

Status
Stängd för vidare inlägg.