D
check, hänger på chefen nu....Hur många har planer på att åka men inte bokat ännu?
Om så är fallet, proppa dig full med Panodil och åk...Jag och en polare är nu anmälda, men jag kom att tänka på det här med avbokning, lite svårt att veta nu om man tex skulle bli sjuk dagen innan eller så...
Hittat nån att samåka med ännu?Står säkert i nåt inlägg långt tillbaka, men det var V3 som gällde, dvs 22-24 Januari?
Nordland: Kan du uppdaterar ditt första inlägg med de datum/tider som gäller samt hur man bokar?
Det blir nog folkigt i stugan så suparbiljetter ska vi ha å puderåkning blir det hela dagenHur många har planer på att åka men inte bokat ännu?
Du har så rättOm så är fallet, proppa dig full med Panodil och åk...
Självklart lika bra att bestämma att det blir jäkligt kul och kanon åkning.Lite update.
Låter som att vi blir ett blandat gäng "killar och tjejer" vilket blir jäkligt kul! :beer:
Nordland skrev:Fredag är det som gäller, normalt kl15, men vi hajjar att det inte är möjligt för alla. Så vi tar ett par bira i baren o väntar in resten. :hello:
Nix, brorsan min tvekar, så gör även en annan polare.Hittat nån att samåka med ännu?
Om det skiter sig för dig så har jag ganska stort släp... Bokar inte heller förrän jag har nån samåkare.Nix, brorsan min tvekar, så gör även en annan polare.
Får se när de bestämmer sig och om det blir positivt svar så gäller det att det finns platser kvar.
Jag har också hyffsat stort släp, får utan problem plats med 2 maskiner under kåpan. Har du kåpsläp?Om det skiter sig för dig så har jag ganska stort släp... Bokar inte heller förrän jag har nån samåkare.