Snowmobileträff! Åkersjön v3 missa inte!

Är du intresserad av att deltaga?

• Ja

Röster: 156 80,4%
  • Nej

Röster: 38 19,6%

• Totalt antal som röstat
    194
Status
Stängd för vidare inlägg.

Återfallet

Välkänd medlem
6 sept 2008
828
1
16
61
kiruna
Jag är svårt sugen att åka ner men det krockar med jobbet och dessutom är det dags för BB inom den närmsta månaden och jag varken vill eller kan lämna sambon och dom två småtjejerna ensamma med den lille... :hello:
kanske nästa år om jag har tur!

skoterhasse

Välkänd medlem
26 okt 2006
776
1
16
järbo
Det är klart jag o Brolin med respektive kommer.
Jag kommer o fixa prenumerationen i morgon har presis varit ner på Gran canaria o provkört några nya vattenskotrar o tränat lite ölhävning inför v3.
Plus 34grader nästan varge dag det gick åt en hel del godis i polbaren.

Lips

Snowmobile Crew
15 okt 2009
188
1
6
Sundsvall
Jag vill åxå åka upp och slira lite i den nya snön snart, massor av Lips updates vill jag ha om snöläget.
Inget om din provkörning :aetsch:
Jag lovar att rapportera om snöläget där, ska försöka ligga lågt med HUR kul det var att köra skoter igen :aetsch:

Höres :D

D

Draken

Chansen är nog rätt liten då ni brukar ha svårt att sova ljudlöst...
Törnrosa sömnen kommer vara extra viktig efter hårda och långa dagar på skotern :p

Efter en dag på skotern brukar man somna ovaggad.
Och jag sover praktiskt taget ljudlöst! :cool:

D

Draken

Klart det finns.

Förhoppningsvis går den bra än,den gjorde då det igår när jag sålde den iaf!
Numera går den väldigt nära där du bor,så ser du en swb dragon i kanonskick så är det nog den. :)

Själv då,hur går skx-dxxn? :p

Lips

Snowmobile Crew
15 okt 2009
188
1
6
Sundsvall
Klart det finns.

Förhoppningsvis går den bra än,den gjorde då det igår när jag sålde den iaf!
Numera går den väldigt nära där du bor,så ser du en swb dragon i kanonskick så är det nog den. :)

Själv då,hur går skx-dxxn? :p
Låter bra det. Jaså, bäst att hålla sig på helspänn då om man ser en röding krypa fram :laugh:

Jag har bara hunnit testa den på gräsmattan än så länge, där kändes den grym. Har svårt att tro nå annat än att den blir toppen :p

Förhoppningsvis kan jag köra årets första tur till helgen.

/Lips

D

Draken

Tydligen kommer den vara mycket i Åkersjön också,så den kanske rent utav är där v3.
Håll till höger om du ser något rött komma,inte lönt att försöka hänga bakom en polaris! :p

Ja nu är väl egentligen bästa säsongen för ski-d**,när den inte kan gräva ner sig så djupt i snön. ;)
Skämt åsido,den kommer nog att gå bra den där!

Själv körde man 500m i lördags för då gick det köra,men nu har man sålt och alla snöflingor har regnat bort så det lär dröja ett tag innan man kör nästa gång. :bawling:

speedo_4

Välkänd medlem
25 mar 2008
2.083
3
38
35
Fåker
Nu blev det klart med jobb så utlandstrippen är inställd för min del. Finns då möjlighet att åka till åkersjön. Nån som vet av möjligheter att hyra en vettig maskin : hybrid eller mountain där i krokarna? E grymt sugen att åka nu som sagt.

MVH speedo_4

speedo_4

Välkänd medlem
25 mar 2008
2.083
3
38
35
Fåker
Hyr han ut nåt annat än venture då? Så står det på hemsidan att det är venture han hyr ut.

Bamsegrill

Välkänd medlem
24 okt 2007
2.374
1
38
Östersund / Stora Blåsjön
Hur ställer sig denna organiserade träff till trimpipor osv?
Menar du med tillhörande slutburk så man låter som ett allmänt mähä? Med vettig slutburk behöver man ju störa allt för mycket eller menar du hur man ställer sig till trimmade/modifierade maskiner allmänt, för t.ex försäkringssyfte eller nått? Det borde ju iofs inte spela nån roll så jag antar att du syftar på allmänt högljudda maskiner...?

Kryckan

Välkänd medlem
14 mar 2006
2.320
3
38
Hälsingland
Bamsegrill, jag syftade på allmänt högljudda maskiner..

Jag frågade mest för att jag tyckte att frågan borde lyftas upp.

Status
Stängd för vidare inlägg.