Snowmobileträff! Åkersjön v3 missa inte!

Är du intresserad av att deltaga?

• Ja

Röster: 156 80,4%
  • Nej

Röster: 38 19,6%

• Totalt antal som röstat
    194
Status
Stängd för vidare inlägg.

MrWestberg

Välkänd medlem
15 nov 2009
128
1
6
35
Rissna
Nu kliar de e hornen när ja läste lite om första skoter turen o.s.v klar att de e intressant med åkersjön :D så man kan visa upp sitt bygga alla tycker e ocoolt å visa vad de går för :D

tjabo

Välkänd medlem
1 dec 2008
1.006
0
16
Jämtland
Fokus på Snowmobileträff sen fokus på skoterns julafton..
Stanna hela veckan vettja!

Åkersjön tillhör ett säkert puderområde :)
Haha! Blir det repris med samma helger nästa år (2011) så blir det 2veckors semster i Åkersjön den tiden :becky: Denna vinter går de sista semesterdagarna åt i Jorm över påsk. Kanske inte helt fel det heller...

Mikael Berntsson

Snowmobile Test Crew
4 nov 2008
46
0
1
Solberg
Ja det kommer bli duktigt grymt!
Verkar ju vara en stabil grund nu oxå.. käle, någon dm frusen skorpa o sen nu nytillkommen puder.. verkar snöa på onsdag igen.

Firade 10 års jubileum i påskfirande i Jorm i våras för övrigt.. så jäkla gott att vintern börjar nu igen :)

zapper

Snowmobile Crew
15 okt 2009
30
0
1
Sollentuna
Vilka datum blir de V.3? Bra att veta när så man kan planera in de :D
Vi fick just Klart med Fjällgården..

V.3, abonnerat bara för oss (om vi fyller de 50 bäddarna).

Fre-Sön i 2-bäddsrum, inkl. 2 frukostar och 2 middagar för 1650 spänn.

Bokningar kan ske först på måndag. Ange att ni är kommer från

Snowmobile. Först till kvarn gäller...
...

Mikael_N

Välkänd medlem
12 aug 2004
4.403
4
38
55
Kalix, Sweden
www.kartman.se
Blir lite ändringar kring denna resa för min del.

Medpassageraren BCool har slitit lös axeln och måste sy tillbaka den, eller iaf nästan.:shocked:

Nåja, fixade sig med en annan tjomme som tog hans plats, min lillebror bestämde sig för att haka på.

bcool

Välkänd medlem
20 mar 2008
5.277
5
38
Luleå

Medpassageraren BCool har slitit lös axeln och måste sy tillbaka den, eller iaf nästan.:shocked:

Nåja, fixade sig med en annan tjomme som tog hans plats, min lillebror bestämde sig för att haka på.
Hehe... :faint2:

Jag blir så j-a less... Gissa vad jag gjorde 12 december förra året? Opererade en dåligt fungerande HÖGER axel. Missade drygt 2 månaders skotersäsong.

Nu i helgen pajade gångjärnet i min VÄNSTRA axel. Akutremiss skickad till killarna med kniv, jag går med armen fastbunden tills jag får opereras.

Missar alltså både detta fantastiska evenemang och missar 2-3 månader av denna säsong också. :mad::censored::eviltongue:
Känns lite jobbigt att ha en ny Gade 1200 i garaget hela vintern, utan att kunna köra den. Jag kan med ord inte beskriva hur pissigt det känns...

Hoppas på att Snowmobileträffen blir ett årligt återkommande evenemang, till nästa år ska ju gångjärnen i början av mina armar vara i ordning...

/Tobbe

Lips

Snowmobile Crew
15 okt 2009
188
1
6
Sundsvall
Hehe... :faint2:

Jag blir så j-a less... Gissa vad jag gjorde 12 december förra året? Opererade en dåligt fungerande HÖGER axel. Missade drygt 2 månaders skotersäsong.

Nu i helgen pajade gångjärnet i min VÄNSTRA axel. Akutremiss skickad till killarna med kniv, jag går med armen fastbunden tills jag får opereras.

Missar alltså både detta fantastiska evenemang och missar 2-3 månader av denna säsong också. :mad::censored::eviltongue:
Känns lite jobbigt att ha en ny Gade 1200 i garaget hela vintern, utan att kunna köra den. Jag kan med ord inte beskriva hur pissigt det känns...

Hoppas på att Snowmobileträffen blir ett årligt återkommande evenemang, till nästa år ska ju gångjärnen i början av mina armar vara i ordning...

/Tobbe
Så tråkigt! Krya på dig :eek:

Lips

Snowmobile Crew
15 okt 2009
188
1
6
Sundsvall
Jag kommer tyvärr inte delta V.3 :( Har helgtjänst i Boden då. :frusty: Jag ska försöka hålla mig borta från den här tråden nu så jag inte blir så avundsjuk. :bawling:
Äsch då, sååå trist :argh: Ni som missar den här omgången måste verkligen se till att kunna delta nästa tillfälle, om de nu blir en repris.

Ha de gott.

/Malin Wiik

Nordland1

PRO sledder
14 jan 2008
504
2
0
Jag har fått reda på att det inte finns så många platser kvar, så om ni vill följa med så börjar det bli dax att boka.

et 340t/r

Välkänd medlem
11 nov 2005
1.746
1
38
31
luleå/Ösd/Storåbränna

Annars hade jag följt med direkt! ;)

Ha det i åtankte om det skulle hända något mer!

vidamic

Välkänd medlem
5 sept 2004
1.098
0
16
kanske har missat något, men blire nå repotage i tidningen om den här händelsen?:p
Nä varför skulle det blir det? Nä jag bara skojjar SJÄLVKLART skall årets händelse dokumenteras :bigsmile:
Alla kan juh inte åka så att få läsa om det, är det minsta vi kan göra.

Men som vanligt så är bilder, text eller film inte "the real thing" :heh:

Status
Stängd för vidare inlägg.