Bengans Motor

Aldur

Medlem
6 sept 2009
36
0
1
Någon mer än jag som blir tokig av att man aldrig får tag i dem eller att dem aldrig svarar på mail fast man angett namn, adress, nummer osv.

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Tycker det är tvärt om för mig. Svarar alltid på mailen, fast jag glömmer namn, adress och nummer ibland.
Snabb leverans och fixar grejerna man behöver till bra pris :)

Trollet23

Välkänd medlem
1 mar 2009
1.816
1
16
Skellefteå
Har ni testat ringa då? 063-35700
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.
Ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Ahahahahahahahahahahahahahahahaha
Ahahahahahahahahahaha

Nu är jag klar :) Det var årets bästa skämt!

Maila, vänta nån vecka. Maila igen, vänta. Upprepa tills svar erhålles. Han har (för) mycket att göra men till slut svarar han.

Grout

Välkänd medlem
1 jan 2000
298
0
16
37
Umeå, Obbola Sverige
Helt sjukt att man kan driva en rörelse utan att svara kunderna. har tyvärr garantin hos Bengans men skulle aldrig få för mig att att handla där. Helt förkastligt.

bubblan

Välkänd medlem
30 jul 2008
198
3
18
Dalarna/Solna
En bättre hemsida skulle säkert lösa en hel del problem med kommunikationen...
Vore ju kalas om Bengan var med på bildelsbasen:)

KalleT

Välkänd medlem
8 nov 2008
2.350
3
38
Frösön/Rönnöfors/Offerdal
mm har mailat han hur många ggr som helst och alltid fått svar inom 2-3 dagar,

skriv namn,adress,telefonnummer m,m så är ni seriösa mot han och då hör han av sig på en gång skulle ja tro

andymannen

Välkänd medlem
19 mar 2007
1.254
0
16
östersund
ja tycker han är bra att och göra med! får alltid hjälp när man frågar.

mailade han i går och fick svar i dag.
och ska ni ringa så tar han bara i mot samtal mellan kl 10.00-12.00 och de är inte alltid han sitter vid telefon den tiden heller så telefon är inte att rekomendera=).

pro_fxr

Välkänd medlem
26 jan 2008
3.192
2
36
kiruna
jag fick alltid svar av han när ja hade kissen.. fick grejerna dagen efter typ när ja beställde då han oftast ringde vid 8-9 på morgonen och skickade de direkt..han gav alltid råd och när ja skulle ha en cyl.fotspackning så tyckte han att de var onödigt.men att ja kunde skicka tebax den om ja inte behöver den..och de gjorde ja.,.de var endast då de knasa lite då han segade..tog 2veckor innan ja fick pengarna..men dom kom iaf...tydligen så är de flera som vart in till han på verkstan osv..domhar tydligen inte allt för mkt folk och jäävligt mkt skotrar som jag förstått..spec när han börjat importera div. skidoo oxå

zleric

Välkänd medlem
30 maj 2008
1.856
1
38
Luleå
Jag har bara goda erfarenheter! Har beställt 3 gånger och alltid fått sakerna max 2 dagar efter:biggrin1:

odysse

Välkänd medlem
17 jan 2008
3.531
3
38
luleå
jag har bara goda erfarenheter , bra priser ,fixar fram ovanliga grejer , snabb frakt och svarar på mail , på telefon har han dock varit lite svår att nå

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Jag har beställt lite grejer av han och då har jag haft grejerna dagen efter. Dock sommartid!

I Slutet på juli så beställde jag ett par lyktsköldar av han och dem skulle jag nämnligen få i slutet av oktober, fint tänkte jag, men kom det nå sköldar? NÄE!
Svarar han på mina mail då jag frågar efter mina sköldar? NÄE!
4 ggr har jag maila med namn, adress och telefonnummer..

Nu har jag ju fått tag i ett par sköldar, men inte av bengan.

bcool

Välkänd medlem
20 mar 2008
5.277
5
38
Luleå
Jag mailade nån gång i oktober om pris på ett sånt styre som Metso har. Har inte fått svar än...

forre

Välkänd medlem
9 okt 2004
1.231
5
38
48
Luleå
Har blandade erfarenheter
Ibland går det med raketfart att få grejer och när man har fått tag i honom så är han hjälpsam och bra att ha att göra med
Han KAN Arctic cat, inget snack om saken
Problemet är ju att få tag i karln.......

_JP_

Välkänd medlem
8 dec 2007
420
0
16
Mora/Arjeplog/Sorsele
Jag har också beställt grejer av han för snart 2 veckor sen och han skulle ha de hemma men inte fått nå än och svarar varken på mail eller telefon.

Men tidigare i höst beställde jag också nå delar och då svarade han faktiskt i telefon och jag fick de dagen efter.

Verkar ju vara lite varierande men blir ju inte så sugen på att handla där igen...