Hörde också att handlarna hade börjat få in maskinerna nu, så väntar på samtal att man får hämta..
Fast vill man hämta innan snön kommit? Då börjar ju garantin ticka?Hörde också att handlarna hade börjat få in maskinerna nu, så väntar på samtal att man får hämta..
Ja men du är extrem ju ;-)Klart man vill hämta! När ska man annars hinna modda??!
Jag har beställt, men det var typ två månader sedan och då sa dom november... Eftersom dom börjar trilla in på affärerna nu så antar jag att det är väldigt nära, om dom inte redan kommitNågon som beställt skoter i piteå? och kanske hört nå mera fast datum för leverans?
Jag får se vad som händer i vinter. Men nog är jag sugen på kolfibertema.. Men man får se, beror ju lite på när jag får den oxå. Det råkar inte ev vara någon som beställt en silver assault 155" som skulle kunna tänka sig en orange?
Isrivare är jag ganska säker att det sitter standard. [/QUOT
Jag har beställt en silver men ville ha en orange sugen på att byta?=)
Jag vet inte jag, nog tycker jag mig se en isrivare på bilden iaf. Och det var ju till och med standard redan -08.Isrivare är jag 99% säker på att det inte sitter standard.
Jag vet inte jag, nog tycker jag mig se en isrivare på bilden iaf. Och det var ju till och med standard redan -08.
Tur att jag inte sa att jag var 100 säker..Sitter både på Pro-RMK och Assault...