"Visa vad du köpt för skoterrelaterat" Bildtråd!

shagwell

Välkänd medlem
17 jan 2011
1.202
0
16
luleå
Arctic cat har en sådan. 550kr. Funkar skitbra, men du kan glömma att få in den under huven på xp'n;)
 

shagwell

Välkänd medlem
17 jan 2011
1.202
0
16
luleå
Det som jag tycker är bra med arctics väska är att den har värmereflekterande folie på, så det kan inte smälta innehållet om det blir fööör varmt. Jag har två kompisar som har provat min väska på sina pro 800 -12 och det finns bra med utrymme att placera den på. Du monterar den ju var du vill med kattstrypare på bakstycket. Sen är ju polaris motsvarighet mycket dyrare.
 

Tobbe...

Välkänd medlem
2 jan 2006
3.164
5
38
Västernorrland
Det som jag tycker är bra med arctics väska är att den har värmereflekterande folie på, så det kan inte smälta innehållet om det blir fööör varmt. Jag har två kompisar som har provat min väska på sina pro 800 -12 och det finns bra med utrymme att placera den på. Du monterar den ju var du vill med kattstrypare på bakstycket. Sen är ju polaris motsvarighet mycket dyrare.
Har ingen aning om vad Poo kostar, men visst har den folie.
Det är eftermarknadsväskorna till Poo som inte har det-och smälter linser om man har otur.
 

Siralopne

Välkänd medlem
17 nov 2010
2.032
0
36
Har ingen aning om vad Poo kostar, men visst har den folie.
Det är eftermarknadsväskorna till Poo som inte har det-och smälter linser om man har otur.
Blir nog att köpa en sån, eller så kanske tomten kommer med något spännande :) Trodde inte det kan bli såpass varmt att linser smälter men de beror väl på vars man sätter den!
Gäller alltså att gå till en arctic återförsäljare o köpa? Går inte beställa på nätet?


---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=65.288703,21.490501
 

Sundsvall85

Välkänd medlem
22 nov 2011
314
1
16
Sundsvall
Har köpt en jädra massa saker men är så fruktansvärt dålig på att ta kort tyvärr...

Men idag fick jag en kartong från lacken :) Och den här gången tog jag bild!



A-armar, spindlar och lite annat trams till en IQ samt en RS :)
 

kenth

Välkänd medlem
27 sept 2011
1.397
2
38
Säter
Inköpt hittils.
Freeride 146"
Betterboards Heavy Duty
Airoh Aviator Shift hjälm
Ortovox Beast Saw spade
Quick Fist spadhållare
007.jpg
004.jpg
006.jpg
013.jpg
 

Sundsvall85

Välkänd medlem
22 nov 2011
314
1
16
Sundsvall
Kors i taket nu har jag kommit ihåg att ta bild på 2 inköp i rad :)



Måste få ner värmen lite, plasten är ju styvt som ett A4 efter lite körning :)

Sen blev det en "under hood" väska också. Hoppas bara man får plats med den under huven på IQ´n
 

TOMPAN

Välkänd medlem
26 aug 2010
352
0
16
Piteå
Agerat Tomte åt mig själv :)



Rygga med vätskesystem är nog den investering som jag är mest nöjd över.