....och som alltid är det ju det som är det viktigaste!Har tidigare kört med en The North Face Borealis rygga på ungefär samma volym, så för mig var storleken bra. Valet stod mellan Klim krew pack på ungefärliga 27L eller osprey atmos 25L, det föll slutligen på fyndpriset 595:- Så jag är nöjd.
Återkom gärna med recension när du testat dem i kylaTemperatur rekommendationerna var ju heller så dåliga för att vara fingerhandskar -26 till -9.
Får hoppas att dom håller för skoterkörning
Var hittade du dom handskarna?Har betällt ett par handskar, får bara hoppas dom går att "indoktrinera" till skoterkörning.
Skydd på knogar och fingrar är inte fel, fick några feta rapp över händerna förra året av diverse fjällbjörkar som inte var sköna .
Temperatur rekommendationerna var ju heller så dåliga för att vara fingerhandskar -26 till -9.
Får hoppas att dom håller för skoterkörning
Är isrivarna från återförsäljare (AC) eller nån annanstans, isf var?isrivare inköpt och moterat
det är artics orginal tror dom gick på 695 spänn ungefärÄr isrivarna från återförsäljare (AC) eller nån annanstans, isf var?
http://www.peperformance.se/bla,bla...
nån som har tips på nån bra slutburk, som inte låter så inni helvete?
Massa bilder.......
vad har du för en grisbil i garaget då, audi R8?köpte mig en ny dräpare inför vintern
Nerdrevad 6kugg
annan variatorfjäder
Slp skidor
nån som har tips på nån bra slutburk, som inte låter så inni helvete?
stoppade även i ett xenonkit
börjar blir fullt i lekhörnan