ÅF i Sundsvall?

speedo_4

Välkänd medlem
25 mar 2008
2.083
3
38
35
Fåker
Håller med dig där. Tror tyvärr att det är till det sämre. Men vi får väl se. Ska inte bedöma kon innan hon står i hagen.
 

R800

Välkänd medlem
23 jan 2009
403
1
18
sundsvall
Känns lite sisådär :-/
Men om de rekryterar nån duktig polarisskruvare kanske det kan bli ok.
Jag tog iaf och bokade min maskin uppe i Bollsta :)
 

polxlt

Välkänd medlem
11 apr 2006
858
5
18
Sundsvall
Polaris/Fritidscenter är fortfarande kvar som jag också tidigare skrev.
Har tidigare varit in i butiken och vet att dom fortfarande ska sälja Polaris.
Här är en länk till deras hemsida

http://e14fritid.se/
 
Last edited:

andhag

Välkänd medlem
27 dec 2009
1.149
24
38
ehmz... ja de finns kvar, men enligt vad jag fått höra är det bara så länge det finns service osv som ska göras klart, de skulle inte ta in några ordrar på skotrar inför -13 men det kan ha ändrats under de senaste veckorna..
 

polxlt

Välkänd medlem
11 apr 2006
858
5
18
Sundsvall
Jag var in idag i butiken, och fick ett tråkigt besked om att det är Servicecentralen som kommer att ta över. Lät ju skittråkigt, hur bra och hur mycket kan dom om skotrar egentligen?
 

Freddev8

Aktiv medlem
25 nov 2009
52
0
1
Sundsvall
Har varit på servicecentralen och fått ett garanti ärende fixat snabbt och jag tyckte dom var trevliga. Erik där ska ha credd!
 

Lindhaga

Välkänd medlem
19 okt 2009
1.358
1
16
Undrat om de blir lika dyra på reservdelar till Polaris som de är till gräsklipparna....

Man kanske kan få skotern omgjord till jordfräs under sommar halvåret?
 

Carrera

Välkänd medlem
11 jan 2012
580
4
18
Var in till Servicecentralen idag och frågade om dom kunde åtgärda min trasiga handtagsvärmare (garanti jobb) samt att jag har ett servicmedelande på en oljeslang som ska dras om och det skulle inte vara några problem bara kom in med den.
Frågad också hur vida dom rekryterat någon mekaninker som har hand om skotrar och fyrhjulingar men det hade dom inte... hoppas dom fått utbildning på maskinerna bara.
Sen kan man ju undra hur dom ska få plats med allt i verkstan -som det är nu så är ju hela parkeringen full med gräsklippare under dagtid!
 

andhag

Välkänd medlem
27 dec 2009
1.149
24
38
Vad jag vet letar de nya lokaler. Jag va in och kollade vad det skulle kosta att få burandt fotstegen monterade och det skulle hamna på ca 3500 men då skickar de ner min skoter till huddik :)
 

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Vad jag vet letar de nya lokaler. Jag va in och kollade vad det skulle kosta att få burandt fotstegen monterade och det skulle hamna på ca 3500 men då skickar de ner min skoter till huddik :)
Du mena väl ändå Söderhamn?
 

Carrera

Välkänd medlem
11 jan 2012
580
4
18
Hade precis inne min Assault på en garantireparation samt servicbuletin hos Servicecentralen i Sundsvall och kan bara säga gott om dom -mycket bra bemötande och snabbt avklarat ärende!

+++++

//E
 

polxlt

Välkänd medlem
11 apr 2006
858
5
18
Sundsvall
Hade precis inne min Assault på en garantireparation samt servicbuletin hos Servicecentralen i Sundsvall och kan bara säga gott om dom -mycket bra bemötande och snabbt avklarat ärende!

+++++

//E
Vad för sorts garantijobb?

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
 

Carrera

Välkänd medlem
11 jan 2012
580
4
18
Vad för sorts garantijobb?

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Det var bara en handtagsvärmare som hade brunnit, sen var servicebuletinen en oljeslang som drogs om för att inte nötas hål.
 

polxlt

Välkänd medlem
11 apr 2006
858
5
18
Sundsvall
Har inte hört något alls om detta. Vart i Timrå, eller vilken butik i Timrå skulle ta över?

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk