+1Verkar som: http://ezryde.com/store/ eace:
Du han först, jobbigt när man ska försöka minnas ett namn
+1Verkar som: http://ezryde.com/store/ eace:
Har EZ ride på en iq 159", fantastisk bra og meget lett.Verkar som: http://ezryde.com/store/ eace:
jag har inte heller fått mms:et på adaptrarna,ville ha kort på hur dom ser ut från baksidan:ciao:Har EZ ride på en iq 159", fantastisk bra og meget lett.
Asker...fikk du mms ,en:hmmmm2:?? hvis ikke så får jeg legge ut bilde her.
nej, jag får inget mms, däremot får jag ett helt tomt sms utan avsändare.Har EZ ride på en iq 159", fantastisk bra og meget lett.
Asker...fikk du mms ,en:hmmmm2:?? hvis ikke så får jeg legge ut bilde her.
Ledtråden var för uppenbar... :fish:Haha yes de e en EzRyde 144" som jag kikar på
Har hört att de ska va bra skit
Jo boggien är ju rätt säregen så jag misstänkte att vet man om den så känner man igen den rätt lätt... Och eftersom jag ville använda den mest distinkta delen av boggien så räknade jag med att det skulle listas ut rätt snabbt.Ledtråden var för uppenbar... :fish:
Sjukt bra byggen grabbar!Jo boggien är ju rätt säregen så jag misstänkte att vet man om den så känner man igen den rätt lätt... Och eftersom jag ville använda den mest distinkta delen av boggien så räknade jag med att det skulle listas ut rätt snabbt.
Det var därför jag poängterade att det fortfarande är väldigt osäkert om de blir av eller inte... Men oavsett, 1 poäng till dig eftersom du var först Mats gills inte
Tanken fanns, ursprungligen fanns planer på att replikera askers boggie.Sjukt bra byggen grabbar!
Men ni som är så händiga, kan du inte göra en sån boggie själv? Ser ju inte ut att vara allt för svårt, om man gemför med vad ni åstakommit hittils!
Tack! Helt perfektSlik gjør du det, skulle være greit å tyde.
Det där värmde bra nog, tackar ödmjukastMåste bara säga att det här är den absolut bästa tråden jag läst på svenska forum sen man började kika runt för snart 8 år sen!
tusen tack!
som sagt förut så hoppas jag på en puder helg i Blåsjön i vinter!
:mod: Asker & Bamsegrill , Sorry för lite OT :mod:I första anblicken ser det inte klokt ut..
Men jag kollade upp % på bandet och det är kanonbra 48,19 % av borret.
Nu har vet jag inte dadan på motorn...
Men jag utgick från följande
Borr 83
stake längd 140
slag 70 ????????
För att locket pika var pikart till 8000v som det5 säkert är då det har så brett band så måste Squishbandets lutning från kolvtopp vav 2grader och klämspalten satt till 1,4mm
Då gav den 24,25m i sek på 8000v
Om man har så hög fart så tidigt i varv så måste man var försiktigt med högt komp förhållande,,,,,,!!
Den lär vara känslig för högt komp om den ligger på dom mått jag angav Men jag vet ju inte jag hur brant vinkel dom har satt på bandet eller klämspalten så den kan pika mycket högre och därmed tåla högre komp,,
fabrikanter hittar ju på så galena klämspalter som uppöver 2mm :stupid:
Korfattat ett bra bottendrags lock för crossåka
Blir bra, du er ett råskinn på maskinering!!För att vi inte ska virra för mycket i Blåsjön så utrustas maskinerna med gps
Som man ser har alla kablar och wirear dragits om något för att dels passa med luftburkan och dels få plats med hållaren för gps:en på ett bra sätt.
Sen har jag börjat att fixa klart det sista på topparna, här är en klar:
Holy shit 13,5-1 och den feta banbredden 0ch borr öööööö Den skulle jag inte tordas åka 98 med ....Om det ska vara möjligt måste den vara modifierad i alla vinklar och mått,, Men 95 är uteslutet,, och 98 okt skulle vara på jäsken :madgrin::mod: Asker & Bamsegrill , Sorry för lite OT :mod:
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Boost III
Lite mera fakta om 800'a toppen/motorn...
Borrning : 82,00 mm
Slaglängd : 75,70 mm
Compression ratio : 13.5:1
Max effekt vid : 7950 Rpm
Max vrid vid : 7850 Rpm
Är det OK att köra med 95 Oktan ?
Är detta en bra utformad Original topp ?
Vad är denna topps fördelar + så som du ser det ?
Vad är denna topps nackdelar - så som du ser det ?
Boost skrev::bootyshake::bootyshake::bootyshake::bootyshake: