Ett gäng boggihjul???Sen tog jag och beställde några grova bitar aluminium för nästan 1900kr så ni får väll gissa eller vänta och se vad det kan tänkas bli
Motorplatta???
Ett gäng boggihjul???Sen tog jag och beställde några grova bitar aluminium för nästan 1900kr så ni får väll gissa eller vänta och se vad det kan tänkas bli
Du ska väl givetvis göra EGNA styrspindlar!Sen tog jag och beställde några grova bitar aluminium för nästan 1900kr så ni får väll gissa eller vänta och se vad det kan tänkas bli
Lite NOOB fråga men varför alu boggie hjul förutom att de är snyggt?Och för att förtydliga, han ska byta ut vartenda hjul i boggien till alu billet :beer:
Du ska väl givetvis göra EGNA styrspindlar!
Idag fick man lite paket!
Två par Holz spindlar och mer färger för pulverlacken.
Skickar upp lite bilder... för det kan väll inte bli för mycket
Enkelt det väger mindre. Sen att det ser snyggt ut är en stor bonus!Lite NOOB fråga men varför alu boggie hjul förutom att de är snyggt?
Är bara alu.hjul märkbart elakare mot mattan vid vardaglig användning än hjul med gummiklädd ytterbana?Enkelt det väger mindre. Sen att det ser snyggt ut är en stor bonus!
Dom påstår det, men jag har hittills inte haft så tur med skotermattor har genomsnitt kört drygt 10 timmar per matta i vintras.Är bara alu.hjul märkbart elakare mot mattan vid vardaglig användning än hjul med gummiklädd ytterbana?
härlig då ska jag minsan härma dig/er på dom punkternaBara popnit med baksidan uppåt.
Beroende på kvalitet så kan ju detta vara ett alternativ? Då popnit inte är helt gratis i dessa dagar... Säkert mängdrabatt vid ett hundratal?Bara popnit med baksidan uppåt.
Jo, ger säkert ett ***** fäste men lär nog tugga skor något så förbannat!Beroende på kvalitet så kan ju detta vara ett alternativ? Då popnit inte är helt gratis i dessa dagar... Säkert mängdrabatt vid ett hundratal?
http://militarlagret.se/public_html/product_info.php?cPath=42&products_id=1070&osCsid=35143de28051896b7cf196f7e6aa6955