Hadde tenkt å skrive litt hvordan det gikk med Dyno bremsing.
Det var veldig lærerikt, må jeg si!
Fant du ikke skrive hva jeg hadde i tankene når du kjører, men da jeg kom hjem tok jeg og kutte rørene 7cm og faen hva det er sykt bra nå! Den hadde en topp hk ved 7850rpm og etter kapringen, hadde jeg foldet på 3g å redusere turtallet på 8500rpm. Nå etter 8000rpm den har en kraft kick, som er ubeskrivelig, det bare slamming inn skiene og finner veien opp. Noen tall jeg ikke vil avsløre, men nå er det helt klart på høyre side av 200 sträcket med god margin.
Vi var där så länge så man nästan börjat prata/skriva norska igen
Som det ser ut nu blir det portade 800VES cylindrar, andra toppar och ev andra pipor, ska testa dessa kapade pipor först med VES cylindrarna. Men som det känns nu så behövs det inte Men mycket vill ha mer brukar man säga....
Och till Dynomite det du säger är nu mer lag!
Sammanfattning: fan va den går bra nu!
Det var veldig lærerikt, må jeg si!
Fant du ikke skrive hva jeg hadde i tankene når du kjører, men da jeg kom hjem tok jeg og kutte rørene 7cm og faen hva det er sykt bra nå! Den hadde en topp hk ved 7850rpm og etter kapringen, hadde jeg foldet på 3g å redusere turtallet på 8500rpm. Nå etter 8000rpm den har en kraft kick, som er ubeskrivelig, det bare slamming inn skiene og finner veien opp. Noen tall jeg ikke vil avsløre, men nå er det helt klart på høyre side av 200 sträcket med god margin.
Vi var där så länge så man nästan börjat prata/skriva norska igen
Som det ser ut nu blir det portade 800VES cylindrar, andra toppar och ev andra pipor, ska testa dessa kapade pipor först med VES cylindrarna. Men som det känns nu så behövs det inte Men mycket vill ha mer brukar man säga....
Och till Dynomite det du säger är nu mer lag!
Sammanfattning: fan va den går bra nu!
Last edited: