RE: argument för skoter ska vara kv
gör inte så mkt, har redan bestämt vilka argument jag ska ta med, kom på många själv.
gör inte så mkt, har redan bestämt vilka argument jag ska ta med, kom på många själv.
iogyi7fyiTomas skrev:Så vitt jag vet fanns det varken och det finns heller inte nu någon asfalt där jag var barn. En bit utanför Porjus. Visst jag hade sandlåda och tittar ännu på Mitt i naturen. Att leka i sandlådan är en MYCKET större NATURupplevelse än att åka omkring och leka med en skoter. Men visst jag lekte ju i sandlådan tills att jag var säkert tio år. Och jag antar att ni inte är mycket äldre, så det är klart att ni måste få leka med era skotrar.
Där jag växte passerade på vårhelgerna säkert ett 50-tal skotrar varje dag. Jag hade även och har ännu egen skoter, men jag drar mig för att använda den. Så fakta för mina argument har jag tydligen också.
Åka skidor i vildmarken gör jag väldigt gärna. Helt tyst, jag styr mina egna begränsningar, jag vet att jag inte belastar naturen mer än med den mat jag måste äa för att ta mig framåt. Inte många djur störs av min framfart och jag kan även prata med min kompis och åka omkring utan mössa och handskar på våren. Nog många fördelar redan tycker jag, men jag kna räkna upp säkert ett tiotal till om ni vill.
Skoterintresse och stavning har vad jag tror ett samband. eller jag ska omformulera mig:intelligens och skoterintresse. Ha det bra-