Bengansmotor

Fish

Välkänd medlem
29 dec 2009
990
1
18
Arbrå
Men snälla salorer, använd punkt och komma. OTROLIGT jobbigt att läsa ditt inlägg... Så jobbigt att jag orkade inte ens läsa klart!
 

Apathy

Ny medlem
13 dec 2012
2
0
1
Tierp
Räcker ju med att bara surfa ut på deras "hemsida" om man nu kan kalla den där ögonvåldtäkten för hemsida så ser man ju klart och tydligt vad det är för tramserier. Jag skulle då aldrig beställa något ifrån en hemsida som har samma stuk som "hatten är din" som kom typ 1975.. Och sen att beställa varor genom ett mail, bara det känns ju som gjutet för blåsning. tack och bock.
 

Slätabjörnen

Välkänd medlem
15 dec 2012
1.512
4
16
Falun
Men snälla salorer, använd punkt och komma. OTROLIGT jobbigt att läsa ditt inlägg... Så jobbigt att jag orkade inte ens läsa klart!
Det finns människor som har skrivsvårigheter. Jobbigt att läsa? Ja, men oftast förstår man när man läst några gånger OCH använder organet som sitter högst upp på människan. Jag tror, av det jag läst, att Salorer har vissa problem. Men det hjälper inte att tracka honom.

Så SALORER, skriv vidare du. MEN försök ta lärdom av vad som skrivs hä.

Men jag kan hålla med dig, jobbigt men likförbannat att folk med dyslexi ska ändå få skriva här.

Sedan finns det visserligen väldigt många här som PÅSTÅR att dom har problem när dom inte ids använda , och . Och det är helt åt HE##@te.

Har Salorer skickat mail till Engström?

Sent from my GT-I9305 using Tapatalk