Då måste du spendera lite mer tid i norrbotten.Ursäkta, men jag är nog bara en dum stockholmare, men det tog F*n en kvart för mig att förstå det du skrev!?
Inga som helst problem att förstå vad han skrev
Då måste du spendera lite mer tid i norrbotten.Ursäkta, men jag är nog bara en dum stockholmare, men det tog F*n en kvart för mig att förstå det du skrev!?
HON skrevDå måste du spendera lite mer tid i norrbotten.
Inga som helst problem att förstå vad han skrev
men det är ju ett skoterforum = norrlänskaVi kanske kan hålla oss till lite mer rikssvenska?
Tänk på mig som snackar västgötska, kmr fan inte förstå ett skit av vad ni skriver :afraid: :argh: :laugh:men det är ju ett skoterforum = norrlänska
ber om ursäkt för det, försöker verkligen skriva så att alla ska förstå.. får skärpa mig lite tillUrsäkta, men jag är nog bara en dum stockholmare, men det tog F*n en kvart för mig att förstå det du skrev!?
det där är en rave 800.Är det där verkligen en Polaris? Ser mer ut som en Lynx tycker jag, om man kollar på huven
stin, bilderna tagna i mellan sangis o lantjärv?Hitta dom här två bilderna. Det är samma fastkörning.
Ser väll inte så farligt brant ut när man står här och kollar
Men jävl** när man klättra upp, då ser man att det är ganska så brant
Gav kissen ett till försök efter det där och då gick det mycket bättre. Lite mer fart och lite mer från höger så tog man sig upp och ner mellan nå träd