Bilder: Fastkörningar

MikalJonsson

Välkänd medlem
21 feb 2006
626
0
16
Bild 1:
En kompis som fega lite :)


Bild 2:
Från Vänster: Kompis på SWB Assault, Brosan på RMK Assault, Jag på Swb assault.

Det är ett dike alldeles innan slänten, därför det var lite krångligt :p
 

Attachments

pitemartin

Medlem
4 feb 2010
30
0
1
Bild 1:
En kompis som fega lite :)


Bild 2:
Från Vänster: Kompis på SWB Assault, Brosan på RMK Assault, Jag på Swb assault.

Det är ett dike alldeles innan slänten, därför det var lite krångligt :p
Första killen sätter sig direkt, andra killen satsar och ska styla men fastnar.. tredje killen skriker "är ni sämst eller!? KOLLA HUR MAN KÖR NU POJKAR!!!! ojdå... :S" brukar gå till sådär :D
 

Kootte

Välkänd medlem
1 jan 2000
298
1
18
Falun Sverige
Hittade lite gamla bilder från 2007. Jag och sambon kom när uthyrningsfirman höll på att ta upp hyrskotern ur diket. Den som lämnat skoter i diket sa att den stog ute i lite djup snö när han kom tillbaka utan skoter. I Funäsdalen är det taget


IMG_0242.jpgIMG_0239.jpgIMG_0241.jpgIMG_0240.jpg
 

Siralopne

Välkänd medlem
17 nov 2010
2.032
0
36
Fan vad alla verkar ha mycket snö! Här är det inte spec mycket och dessutom så har det varit +grader ute = sjunkit ihop ännu mer och skare på de -.-
 

John.Karlsson

Medlem
2 feb 2009
26
0
1
Sala



Detta är från tidigt i vintras nere i Sala/Västmanland.

Brorsan kör 4hjuling, jag och en kompis kör varsin skoter.
Vi gjorde några tappra försök att få upp den med skotrarna, men det var rätt lönlöst, på bilden är den bara förankrad i min Indy för att inte sjunka djupare

Kompisen fick åka hem och hämta sin 4hjuling och förankra sig i viltstängslet för att vincha upp den röde :)
Tur att vi har lite leksaker att använda.

Varför ska man göra det lätt för sig och ta bron som finns 300meter längre bort när man kan krångla och böka ett tag :nuts:

Ingen skoter som sitter fast, häng mig inte för det nu :ciao:
 
Last edited:

John.Karlsson

Medlem
2 feb 2009
26
0
1
Sala
Ja ni skulle ha gjort det bra att köra fast med en skoter, ser inte ut att vara mycket snö alls ;)
Så är det att bo lite söderut, man vet aldrig om det blir nog med snö för lite riktig körning, inte alltid det går att ta sig över en plöjd åker utan genomslag...
Den här vintern har varit bra iaf :)
 

Stridsanka

Välkänd medlem
22 nov 2010
1.198
0
16
Ramvik
Så är det att bo lite söderut, man vet aldrig om det blir nog med snö för lite riktig körning, inte alltid det går att ta sig över en plöjd åker utan genomslag...
Den här vintern har varit bra iaf :)
Hehe okej :) jo denna vinter har det inte varit snålt på snö, inte här i alla fall :) tror vi hade mest i landet :D
 

Stridsanka

Välkänd medlem
22 nov 2010
1.198
0
16
Ramvik











Dagens fastkörning av en kompis, slutade med att vi fick bärga hem skotern efter några hade hjälpt oss upp med den ;)
 
Last edited:

E-Eden

Välkänd medlem
30 dec 2009
349
10
18
Timrå
satte fast min rätt fin hemma i skogen idag =P inte kul att vara ensam en sång här gång så var bara gå hem å hämta spaden =P
P1010014.jpg
P1010012.jpg
P1010010.jpg