Bilder på användarnas Ski-doo's

Ylex

Välkänd medlem
7 jan 2006
106
0
6
Pajala
Snart hämtar jag den från stugan igen. Var tvungen å byta motorfästet efter att ha kört in i en sten som gömde sig under snön förra året. Så nu tar jag inte fram pärlan innan det finns gott om snö :p

 

Dansken

Medlem
10 dec 2005
20
0
1
Mora
Kul med lite nya bilder. 09or. när jag la in bilder på 08 ett halv år innan dom kom var dom inte godkännda, fast jag var och provkörde dom då.
Dessa skotertidningarna var tydligen inte först. och då var mina bilder inte godkännda. men skärp till er för f-
Nån annan kan vara före :)
 

lars

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.496
0
16
Kul med lite nya bilder. 09or. när jag la in bilder på 08 ett halv år innan dom kom var dom inte godkännda, fast jag var och provkörde dom då.
Dessa skotertidningarna var tydligen inte först. och då var mina bilder inte godkännda. men skärp till er för f-
Nån annan kan vara före :)
Skotertidningar har oftast fått ett datum då det är ok att de släpper info och bilder, av tillverkarna alltså. Även om tillverkarna väljer att visa skotrarna för allmänheten så får inte tidningen eller nån del av den avslöja något innan detta datum, så är det bara.
 
R

Robin

Måste bara visa vad som hänt med Ski-doon.

Tyckte väl att de var en liten detalj som saknades på den, men NU är den klar ;D







Fyfan vad jag älskar å retas! Jag kommer ju bli helt dumförklarad av alla er Ski-doo fantaster Haha
 
B

Buktholmen

Nu har du ju förstört den ! Det enda du kan göra nu är att HOPPAS på att få den såld. ;)
 

Holländaren

Välkänd medlem
6 dec 2007
108
0
6
Lägger väl upp några av mina :)

Favoritskotern.. Elan -74 med 640 motor ;)



Uppdateringar på gång.. Pipor och dubbla 39,5mm flatslides samt dreva upp den så motorn får nånting å göra. Här på filmbiten nerdrevat som fan (14/35), 34mm och singelpipa.


TNT 440 -71


Elan 250SS -73


Alpine 440 -73.. Dock nuförtiden med trasig ruta och dålig lack, men det ska åtgärdas så småningom..
 
Senast redigerad av en moderator:

BMR

Välkänd medlem
8 nov 2007
268
0
16
Min gamla Summit 600 -07.


På tisdag får man hämta E-tecen
 

Ante4wd

Välkänd medlem
20 aug 2008
1.012
1
16
Lycksele
Tjejens skojter som här på bilden är ny strajjpad med nya dekaler.... Underlättar ju att hon jobbar med sådant!! :D