Tobbe..: Ja lite skoj är det ju faktiskt att du har en bild på en Arctic på din Polaris. Framförallt med tanke på hur bittra fiender märkesb*garna i respektive stall brukar vara =)
Hehe, funderade först jag med och var påväg att nästan skriva om någon hade hamnat i fel forumdel innan man faktiskt såg att det var en av rätt märkeNä du.. Det där med grönt har alltid och kommer alltid att vara en äcklig färg..
Blev en riktigt rå look på den där må jag säga!Asker: Bågen är från Lynx Boondocker. Kanten på chassiet kan lämnas kvar!
Passade nästan "like a glove"!
Jo, jag var medveten om det redan när jag beställde dekalsatsen-kanske ska säga att reaktionen jag fick från Arctic FX när jag frågade om det var möjligt att få designen anpassad till ett Pro-chassie var nåt i stil med:Tobbe..: Ja lite skoj är det ju faktiskt att du har en bild på en Arctic på din Polaris. Framförallt med tanke på hur bittra fiender märkesb*garna i respektive stall brukar vara =)
Bågen är från årets modell, kostade 860:- eller nåt sånt...väger uppskattningsvis 77kg.Blev en riktigt rå look på den där må jag säga!
Berätta gärna mer om bågen, är det från årets BD? Tog du bort förstärkningarna på sidora eller satte du bågen utanpå? Hur mycket modifiering av bågen krävdes?
Ja, det är en djäkla tur att jag inte gjort iordning skotern för ngn annan...Hehe, funderade först jag med och var påväg att nästan skriva om någon hade hamnat i fel forumdel innan man faktiskt såg att det var en av rätt märke
Men är väl tur att folk gillar olika.
Tycker det blev kanon, nu lär man ju känna igen dig på fjället!Ja, det är en djäkla tur att jag inte gjort iordning skotern för ngn annan...
Ärligt talat:
Om andra gillar det man lagt tid och pengar på är ju det kul.
Om andra inte gillar det, så -uppriktigt sagt- skiter jag i det.
-Jag tyckte det var en kul grej, det är förhållandevis unikt -vilket jag tycker är lite kul- och jag gjorde aldrig ngn omröstning på forumet innan för att få reda på vad andra skulle gjort om dom vore mig...
Kanske man ska göra om Yamahan med en typisk Ski Doo-design, bara för att retas?
Hade för mig att lynx tunneln var betydligt bredare motför pollan när jag var fram med tumstocken.Bågen är från årets modell, kostade 860:- eller nåt sånt...väger uppskattningsvis 77kg.
Har inte vägt den, men jag blir inte förvånad att Lynx inte lyckas banta sina skotrar mer, om jag säger så...
Förstärkningarna sitter kvar på chassiet, fick fila ur bågen några mm på insidan ungefär ~tre-fyra cm långt in från framkant av bågen, så ligger den utanpå förstärkningen.
I bakkant var det närmast bolt-on, bakersta originalhålet i chassiet passade fint-har borrat totalt fyra extra hål (två på var sida) för montering.
(Bågen är för övrigt totalt tre cm bredare än tunneln, så man får pressa ihop den.)
Annars är den ganska praktiskt, hål är förborrade för dragkrok-så framöver våren är det inte omöjligt att det kan bli pulkdragning med den.
den är hur grym som helst! helt rätt med grönt!Ja, det är en djäkla tur att jag inte gjort iordning skotern för ngn annan...
Ärligt talat:
Om andra gillar det man lagt tid och pengar på är ju det kul.
Om andra inte gillar det, så -uppriktigt sagt- skiter jag i det.
-Jag tyckte det var en kul grej, det är förhållandevis unikt -vilket jag tycker är lite kul- och jag gjorde aldrig ngn omröstning på forumet innan för att få reda på vad andra skulle gjort om dom vore mig...
Kanske man ska göra om Yamahan med en typisk Ski Doo-design, bara för att retas?
Nu skall du inte ta min kommentar så negativt som det verkar ha gjorts. Tror det missförstods en aning. Det där första stycket (om att man trodde det var något annat märke) var skämtsamt menat, men svårt att få fram den där humoristiska tonen i ett inlägg på nätet ibland bara med en liten smiley.Tack för dom positiva kommentarerna-och även dom negativa, faktiskt ganska kul att läsa reaktioner oavsett vilket.
Ja, var en bra granskogs-camo ser det ut som...Inte säkert att den är så lätt att känna igen på fjället, kommer antagligen ligga uppochner under ngn gran...
Unik look! Är det grönt tunneltak eller misstar jag mig?bytte till mig en assault 144"
5" styre
rmk dyna
rmk fotsteg
och lite annat små fix, så nu börjar man bli sugen på att se va den går för
Yes det är det, skulle bli förvånad om ja mötte nått liknandeUnik look! Är det grönt tunneltak eller misstar jag mig?
Du var lite bättre på att ta bilder än föregående ägare.