Haha. Insåg inte att det var så snyggt ute den dagen faktiskt. -17 och strålande solvilken bild !hade inte det varit för artic caten hade det blivit bakgrundbild,...:hahaha:
Inget fel på arctic i sig, men hade gärna fått vara nyare
Haha. Insåg inte att det var så snyggt ute den dagen faktiskt. -17 och strålande solvilken bild !hade inte det varit för artic caten hade det blivit bakgrundbild,...:hahaha:
jag menar både på att skotern är ivägen, och för att jag inte är nått arctic fan !:evil:Haha. Insåg inte att det var så snyggt ute den dagen faktiskt. -17 och strålande sol
Inget fel på arctic i sig, men hade gärna fått vara nyareSka fixa den i högre upplösning.
Ok så pass, ska kolla om jag har en större variant någonstans..Jag sitter med en 100" skärm, och då ser det kanske lite annorlunda ut.
Jag håller med om bild 3, det var kanske onödigt. Ang bild 1, så tycker jag tvärtom att nu infanns sig känsla i bilden. Du ser vad annorlunda man ser på samma bild!
Däremot är den kanske lite väl mkt ändrad nu, men ville bara visa på förändringen..
Säger att min Kodak V1253 är helt underbar när det kommer till bildkvalite och smidighet. Har dock lite långsamt minneskort i min. Spelar in video i HD (ej full) och tar bilder i 12 mpix i 4:3-format samt 9 mpix i 16:9 (vilket jag gillar).Jag skulle vilja veta om det finns nån vettig kamera i fickstorlek, som faktiskt duger till nåt? Och gärna för en rimlig peng...
Som det är nu har jag 8mp SonyEricsson mobilkamera, och det blir ju ärligt talat bara ank-skit... :eviltongue:
Alternativet för mig är en "mer riktig kamera än mobilen", men den ska rymmas i typ benfickan, annars blir den hemma. Prio fri körning, inte prio släpa omkring 20kkr kamera i knölig ryggsvettframkallande skumpande ryggsäck som man inte kan andas med, om ni förstår hur jag menar...
Tips?
du sitter väll på en projektor med runt 102" 1920*1080 med sjuk färgsättning antar jag för en 100 " skärm e fruktansvärt dyrt.:rock:Ja den e i HD..
Då nämner jag det inte heller...haha